از سوی پزشکی قانونی؛

سکته یکی از محکومان بانک سرمایه تایید شد

کدخبر: ۲۸۰۱۱۰
اقتصادنیوز؛ احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تاکنون سکته یک نفر از سه محکوم پرونده بانک سرمایه تایید شده و مدارک پزشکی دو نفر دیگر در دست بررسی است.
سکته یکی از محکومان بانک سرمایه تایید شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛  احمد شجاعی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: نتیجه پزشکی قانونی در مورد یک نفر از اعضای هیات مدیره سابق بانک سرمایه به مراجع قضایی اعلام شده است.

بنابر حکم قاضی مسعودی مقام، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به 20 سال حبس، تحمل 74 ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند و حکم صادره در 27 اسفند سال گذشته به آنان ابلاغ شد. 

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی هفته گذشته درباره اجرای حکم سه نفر از مدیران سابق بانک سرمایه گفت: زمانی که هر سه متهم این پرونده برای اجرای حکم احضار شدند، نمی‌دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند و ما از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.

وی افزود: در حال حاضر پرویز کاظمی به زندان رفته است و در خصوص دو محکوم دیگر، معالجات در حال انجام است و گفته ایم اگر محکومان توانایی تحمل حبس را ندارند، باید در بهداری زندان حبس را تحمل کنند که این موضوع هم در دست بررسی است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید