آدم فضایی ها در جامعه تردد می کنند؟!

کدخبر: ۲۸۰۵۰۰
اقتصاد نیوز:دکتر یانگ هائه چی استاد دانشگاه آکسفورد، عقیده دارد که دورگه های انسان - بیگانه همین حالا هم در میان ما زندگی می کنند. به نظر او ارتباط قوی بین دزدیده شدن انسان ها توسط موجودات فضایی و تغییرات آب و هوایی کره زمین وجود دارد و آن ها در واقع از این تغییرات مخرب با خبر شده اند.
آدم فضایی ها در جامعه تردد می کنند؟!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، پیشتر دکتر هائه چی در این باره گفته بود:فقط دانشمندان و متخصصین الهیات نیستند که نگران ادامه حیات گونه انسان ها هستند بلکه موجودات بیگانه نیز در این نگرانی سهیم اند.آن ها در کنار ما زندگی می کند ولی ما قادر به دیدنشان نیستیم چرا که اگر آن ها دور از ما زندگی کنند نباید در موردمان نگران باشند. ممکن است تمدن انسان در حال نابودی باشد و موجودات فضایی آن را حس کرده باشند. علاوه بر این بیگانه ها به دنبال استعمار زمین نیستند چرا که می توانستند این روند تسخیر زمین را از قرن ها پیش آغاز کنند.

بر اساس گفته یکی از دانشجویان قرار بود دکتر هائه چی در یکی از نشست های درون دانشگاهی در مورد این موضوع بحث و تبادل نظر کند که این برنامه توسط مسئولان مورد پذیرش واقع نشد.

دکتر هائه چی همچنین اظهار کرد که هفته های اخیر به دنبال شواهد بیشتری برای اثبات ادعای دزدیده شدن انسان ها توسط موجودات بیگانه بوده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید