فرمانده کل ارتش:

یگان‌های ارتش خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانند/ تهدیدات جدی است

کدخبر: ۲۸۰۹۹۳
اقتصادنیوز:فرمانده کل ارتش گفت: تهدیدات امروز جدی است.امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل تسنیم سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در گردهمایی فرمانده هان یگان عمده و مستقل نزاجا که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد با تشکر از زحمات نیروی زمینی ارتش در امداد سانی به سیل زدگان گفت: رشادت و اقدامات شما در خدمت رسانی به مردم عزیزمان در استان های درگیر سیل موجب دریافت مدال های افتخار آمیز از سوی مقام معظم رهبری شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ارتش را به عنوان یک الگو در امداد رسانی به مردم معرفی کردند و فرمودند ارتش در خدمت رسانی به مردم صادقت شعار ارتش فدای ملت است و ارتش نمایشگاهی از ارزش های اسلامی است. رضایت ایشان از اقدامات ارتش موجب افتخار و سرافراز ماست. یگان های مختلف ارتش در سیل اخیر مجاهدت و ایثار بسیاری داشتند و از دل این بحران سربلند بیرون آمدند. باید قدر دان این عزتی که خداوند متعال به شما داده باشیم.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ارتش گفت: در چهل سال گذشته هیچ گاه  ارتش در جایگاه و منزلت امروز در نگاه و بیان فرماندهی معظم کل قوا و در بین مردم نبوده است.

سرلشکر موسوی: تهدیدات امروز جدی است؛ البته این تهدیدات در مرحله نخست، زمینی نخواهد بود؛ اما نیروی زمینی باید آمادگی خود را حفظ کند و ارتقا ببخشد. امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی انسانی از مهمترین عوامل پیروزی در عرصه نبرد محسوب می‌شود و توجه به عامل نیروی انسانی در سطوح مختلف باعث پیشرفت نیروهای مسلح است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید