امکانات جدید اینستاگرام چیست؟

کدخبر: ۲۸۱۲۱۲
اقتصاد نیوز:اخیرا اینستاگرام از قابلیت‌های جدید و تغییر و تحولاتی که بیشتر حول محور استوری‌های این شبکه اجتماعی بوجود آورده، خبر داده است.
امکانات جدید اینستاگرام چیست؟

به گزارش اقتصاد نیوز، اینستاگرام که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی عکس محور در جهان به شمار می‌رود و روزانه میزبان میلیون‌ها کاربر فعال در سراسر جهان است، هر از گاهی سعی دارد توجه کاربران و علاقمندان به خود را از طریق معرفی قابلیت‌های جدید جلب کند و موجب خرسندی و رضایت هرچه بیشتر آنها از این پلتفرم شود.

حالا به تازگی اینستاگرام از قابلیت‌های کوچک و بزرگی که بیشتر در قسمت استوری های آن اضافه شده است، خبر داده که به کاربران اجازه می‌دهد از خدمات نوین بیشتری در این بخش بهره مند شوند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، از مهم‌ترین تغییری که در اینستاگرام به وجود آمده است، می‌توان به رابط کاربری جدید استوری‌های این شبکه اجتماعی اشاره کرد که به زودی به سه بخش مجزا و جداگانه تحت عنوان‌های لایو (Live) ، دوربین (Camera) و ایجاد (Create) تقسیم و طبقه بندی می‌شوند.

بخش لایو همانطور که از نام آن مشخص است، تمامی گزینه‌های مربوط به ضبط ویدئو و پخش مستقیم را در خود جای داده این در حالی است که در قسمت دوربین، تمامی گزینه و قابلیت‌های مربوط به عکاسی و فیلم برداری مربوط به استوری دیده می‌شود که در مقایسه با دوربین کنونی استوری اینستاگرام، از قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌تری برخوردار شده است و در نهایت بخش ایجاد (Create) نیز که به منظور استوری‌های متن محور تعبیه شده است، انواع قلم، فونت، پس زمینه‌های رنگی و استیکرهای تعامل نظیر سوال و نظرسنجی به چشم می‌خورد که کاربران قادر خواهند بود در صورت نیاز از آنها استفاده کنند و به استوری‌های اینستاگرامیخود را جذابیت بیشتری ببخشد.

اینستاگرام همچنین اعلام کرده است که این رابط کاربری جدید به زودی و در آینده‌ای نزدیک در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که به پلتفرم اینستاگرام اضافه شده است، قابلیت پرداخت خیریه (Donation) است که در قالب یک استیکر به کاربران و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد مبالغ موردنظر خود را به مؤسسات خیریه مورد نظر و تأیید شده موجود در فهرست اینستاگرام کمک کرده و بپردازند.

و در آخر قابلیت جدید دیگری که به این پلتفرم افزوده شده، Shopping from Creators است که بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود از برندها و اینفلوئنسرهای معروف به صورت مستقیم محصولات موردنظر خود را خریداری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید