حمله موشکی به نظامیان اسرائیل

کدخبر: ۲۸۱۶۸۷
خبرگزاری العهد لبنان اعلام کرد که پهپاد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با موشک های خود خودروی نظامی ارتش این رژیم را هدف قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، العهد به نقل از شبکه 12 تلویزیونی اسراییل با اعلام این خبر افزود، این نخستین حمله موشکی از هوا و سمت غزه به سوی فلسطین اشغالی است.
در حالی که خبرهای موثق حاکی از این است که موشک شلیک شده کاروان نظامی رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار داد، شبکه 12 رزیم صهیونیستی مدعی شد که موشک پهپاد حماس به خطا رفته و به هدف اصابت نکرده است.
عصر امروز رسانه های مختلف از فلسطین اشغالی گزارش کردند که یک کاروان نظامی این رژیم در مسیر غزه مورد هدف موشک های گروه های مقاومت قرار گرفته است.
گردان های شهید قسام وابسته به حماس مسوولیت این حمله را که با موشک های کورنت و ضد زره انجام شد، بر عهده گرفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کرد که آماده گسترش درگیرها با اسراییل است و جنگ را ادامه خواهد داد.
این جنبش افزود:در این مرحله با توجه به پیشرفت کیفی موشک ها هیچ نقطه ای از فلسطین اشغالی از اصابت موشک های مقاومت در امان نخواهد بود.
پیشتر برخی گروه های مقاومت اعلام کرده بودند که در صورت آغاز دوره جدید از درگیری ها، از تسلیحات جدید علیه رژیم صهیونیستی استفاده خواهند کرد.
گروه های مقاومت در دو روز گذشته و از زمان آغاز درگیری های تازه با تل آویو بیش از 600 موشک و خمپاره به سوی پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی و شهرهای اشغالی شلیک کرده اند.
با ادامه درگیری ها در غزه و مناطق اطراف آن مقام های رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند تا از ورود سوخت به این منطقه جلوگیری کنند.
غزه از 13 سال پیش در محاصره است و از ورود مواد غذایی و دارو به آن جلوگیری می شود و محدودیت ورود سوخت نیز از امروز به آن اضافه شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید