ارزیابی اماکن پرطرفدار، ویژگی جدید نقشه گوگل

کدخبر: ۲۸۲۰۷۱
اقتصاد نیوز:گوگل مپ به تازگی با الگوبرداری از اپلیکیشن Yelp ویژگی‌های جذابی را به نرم‌افزار خود اضافه کرده است.
ارزیابی اماکن پرطرفدار، ویژگی جدید نقشه گوگل

به گزارش اقتصاد نیوز ، گوگل به تازگی ویژگی‌های سرویس نقشه خود را با همکاری اپلیکیشن Yelp ارتقا داده است و بر جذابیت‌های نرم‌افزار خود افزوده است. گوگل مپ با وجود سادگی درون برنامه‌ای خود در چند سال گذشته موفق شده است قدرتمندترین یا یکی از قوی‌ترین سرویس‌های نقشه و ناوبری در جهان تبدیل شود. امروز میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برای رسیدن به مقصد مورد  نظر خود از گوگل مپ استفاده می‌کنند.

گوگل در نسخه جدید سرویس نقشه خود بسیاری از ویژگی‌های جذاب و پرمخاطب نرم‌افزار Yelp را قرض گرفته است و قرار است به زودی خدماتی نظیر رزرو اتاق در هتل، رزرو میز در رستوران و مواردی دیگر را به Google Map اضافه کند. Yelp شرکتی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در ایالات متحده آمریکا است. کاربران با استفاده از اپلیکیشن این شرکت می‌توانند دیدگاه‌های خود را در مورد رستوران‌ها، کافه‌ها و بسیاری از محل‌های دیگر که به آن‌ها مراجعه کرده‌اند با دیگران به اشتراک بگذارند و خدمات متنوعی را از این محل‌ها دریافت کنند.

شاید کاربران پس از بروزرسانی Google Map تغییر زیادی را در آن احساس نکنند ولی در صورت دقت بیشتر درمی‌یابند که مکان‌‌هایی مانند رستوران‌های محبوب و مورد پسند تعداد زیادی از کاربران به ویژگی‌های خاص در نقشه متمایز شده است. در گوگل مپ جدید کاربر می‌تواند پس از مراجعه به یک رستوران، آن محل را با مشخصه‌هایی نظیر قیمت‌گذاری‌ها و کیفیت و کمیت غذا مورد ارزیابی قرار دهد و نمره‌ای را برای آن محل در نظر گرفته و در Google Map ثبت کنند. حتی در صورت تمایل گوگل عکس‌های گرفته شده از سوی کاربران را در محل رستوران با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

گوگل قابلیت رویت نام غذاهای موجود، قیمت‌ غذا‌ها و نظرات و عکس‌های کاربران را در قسمت منوی گوگل مپ قرار داده است. با توجه به جدید بودن چنین ویژگی در گوگل مپ امکان وجود باگ و یا کمبود اطلاعات در آن وجود دارد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک و با گسترش خدمات آن، به ویژگی محبوب در گوگل مپ تبدیل می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید