اقدامات ایران در چارچوب برجام است

کدخبر: ۲۸۲۲۱۵
اقتصادنیوز: رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به سخنان امروز رییس جمهوری درخصوص ادامه مذاکرات و باقی ماندن ایران در برجام گفت: اقداماتی که ایران انجام می دهد در چارچوب برجام است و کسی در ایران، منطقه و در آمریکا به دنبال جنگ نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمود واعظی امروز- چهارشنبه- در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دلایل گرانی دلار در روزهای اخیر برای جبران کسری بودجه است، گفت: خیر اینطور نیست، سیاست دولت کاهش نرخ دلار است و بانک مرکزی هم تمام تلاش خودش را انجام می دهد. 

وی افزود: به دلیل اینکه ایران می خواست روز 18 اردیبهشت ماه تصمیماتی را اعلام کند قبلا با کشورهای 4+1 در مورد این تصمیم صحبت کرده بودیم، این فضاسازی ها و تبلیغاتی که به ویژه از سوی آمریکایی ها در روزهای گذشته انجام شد، جنگ روانی و تبلیغاتی را ایجاد کرد که مقداری در بازار مختصر اثری گذاشت.
واعظی ادامه داد: فکر می کنم با سخنان امروز رییس جمهوری مبنی بر ادامه مذاکرات و اینکه برجام به قوت خودش باقی است و اینکه اقدامی که ایران انجام می دهد در چارچوب برجام است و کسی در ایران، منطقه و در آمریکا به دنبال جنگ نیست و بیشتر این موارد تبلیغات است این موضوعات بر بازار اثر می گذارد و ان شاء الله تلاش می شود قیمت ارز پایین بیاید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید