حکم وزیر اقتصاد برای افتخاری

کدخبر: ۲۸۲۳۱۸
اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمدعلی افتخاری را به سمت عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب کرد.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در متن حکمی که از سوی فرهاد دژپسند صادر شد، آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با توجه به مفاد 15 قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به موجب این حکم به مدت سه سال به این سمت منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

ریاست امور منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل پشتیبانی و رفاه، مدیر مسولی نشریه برنامه، عضویت در  شورای راهبری توسعه مدیریت، عضویت و دبیری هیات امنای  صندوق قرض الحسنه و عضویت دبیری ستاد صرفه جویی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی در سازمان برنامه و بودجه است.

همچنین ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل معاونت نظارت و راهبردی رییس جمهور، دبیری هیات امنا و رییس خودگردانی مجتمع‌های آموزشی و رفاهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیریت اجرایی و مشاورت قائم مقام مرکز تحقیقات استراتژیک،

مسولیت پیشبرد امور مرتبط با راه اندازی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا(ESCAP) و عضویت در  هیات امنای باشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش از دیگر سوابق شغلی افتخاری است.

▫️بر اساس این گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی  طی احکام جداگانه دیگری، سیدحسین میرمعینی را به سمت عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش، سیدجواد هاشمی را به سمت رئیس هیات عالی نظارت و سیف اله اسلامی را به سمت عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش و اموال منصوب کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید