جزئیات سفر رهبر حماس در غزه به مصر؛ تاکید بر مقابله با معامله "ترامپ"

کدخبر: ۲۸۲۴۵۱
اقتصادنیوز: رسانه‌های فلسطینی از جزئیات سفر رئیس دفتر حماس در نوار غزه به مصر پرده برداشتند.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،جنبش مقاومت اسلامی حماس اطلاعیه‌ای درباره سفر یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی خود در غزه به مصر و دیدار با مقامات این کشور منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، السنوار در این سفر با عباس کامل وزیر اطلاعات مصر درباره برخی مسائل از جمله توقف تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطین گفت‌وگو کرد.

هیئت حماس در این دیدار بر پایبندی مقاومت به دفاع از خود و جلوگیری از تجاوز و اجرای توافقات شکستن محاصره بدون وقت کشی تاکید کرد.

هیئت حماس در جریان دیدارهای خود با مقامات مصری درباره راههای پایان یافتن کامل محاصره غزه گفت‌وگو کرد.

هیئت حماس در این دیدار بر علاقمندی خود و پایبندی ثابتش به حفظ وحدت برای مقابله با چالش‌ها و خطراتی که در کمین فلسطین است از جمله معامله ترامپ تاکید کرد.

هیئت حماس در این سفر همچنین با هیئت جنبش جهاد اسلامی به ریاست زیاد النخاله دیدار کرد. دو طرف در این دیدار درباره تقویت مقاومت ملت فلسطین و توسعه امکانات خود برای مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

برنامه ملی مقابله با معامله قرن، راههای بازگرداندن وحدت ملی به فلسطین، چشم اندازهای تقویت مقاومت ملت فلسطین و پایداری آنها در راه آزادسازی و بازگشت از جمله موضوعات دیگری بود که دو هیئت حماس و جهاد در مصر به آن پرداختند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید