بهترین اپلیکیشن‌های Google play در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند

کدخبر: ۲۸۲۴۵۹
اقتصادنیوز: گوگل بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی سال ۲۰۱۹ را که در فروشگاه مجازی این شرکت موجود است، معرفی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فروشگاه مجازی گوگل یا Google Play به تازگی بهترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۹ موجود در این فروشگاه را معرفی و به کاربران خود توصیه کرده است حتما این برنامه‌ها را دانلود و از آن‌ها استفاده کنند. سازندگان بهترین نرم‌افزار‌های انتخاب شده جوایزی را از طرف گوگل دریافت می‌کنند.

گوگل چند سالی است که در جریان برگزاری کنفرانس I/O و در جهت حمایت از برنامه نویسان و طراحان اپلیکیشن‌های اندرویدی، نوآورانه‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه مجازی خود را به عنوان بهترین نرم‌افزار‌های Google Play معرفی می‌کند. گوگل پیش از انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ها، نامزد‌ها را در ۹ دسته متفاوت معرفی کرده بود. گوگل با جوایزی شایسته از برندگان تقدیر کرد. هر چند این اپلیکیشن‌ها به عنوان برترین نرم‌افزار‌های موجود در Google Play دست یافتند، ولی این به معنای عدم محبوبیت و یا حتی عدم کارایی اپلیکیشن‌های دیگر نیست و ممکن است یک نرم‌افزار بازی، فیلم، کتاب الکترونیکی و ... طرفداران بیشتری داشته و دفعات بیشتر دانلود شده باشد، ولی در لیست برندگان جایی ندارد.

یک از مدیران ارشد گوگل در کنفرانس I/O گفت: ما محلی مناسب، ایمن و در دسترس را برای همه کاربران اندروید فراهم کرده‌ایم تا با اپلیکیشن‌های جدید آشنا شده و مطرح در جهان آشنا شده و با دانلود و نصب این برنامه‌ها از آن‌ها لذت ببرند. روزانه میلون‌ها نفر از Google Play بازدید می‌کنند و در مواردی تعداد دانلود یک اپلیکیشن از ۱۰۰۰۰۰ عبور می‌کند. چنین فضایی فرصتی ایده‌آل را در اختیاران برنامه نویسان اندروید قرار می‌دهد تا محصولات خود را در سطح جهان معرفی کنند.

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های انتخاب شده Tick Tock: A Tale for Two است. این اپلیکیشن در دسته بازی‌ها قرار دارد و می‌تواند کاربران را به خوبی سرگرم کند. سایر اپلیکیشن‌‎های برنده عبارتند از: Shadowgun Legends، Marvel Strike Force، Woebot، Wisdo، Neverthink Envision AI و Canva، Slowly. مطمئنا گوگل با چنین اقداماتی بیش از پیش نظر کاربران را جلب کرده و کاربران جدید را با خود همراه می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید