صهیونیست ها معمار سیاست های ضدایرانی آمریکا هستند

کدخبر: ۲۸۲۸۲۷
اقتصادنیوز- یک تحلیلگر امور سیاسی پاکستان حمایت های کورکورانه کاخ سفید از رژیم صهیونیستی را به ضرر منطقه دانست و گفت: صهیونیست ها معمار اصلی سیاست های ضدایرانی آمریکا هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «عمران جان» در مقاله ای که روز شنبه در روزنامه انگلیسی زبان «اکسپرس تریبیون» پاکستان منتشر شد، افزود: تل آویو سیاست خارجی آمریکا را ربوده است که این مسئله هرگز به سود صلح و ثبات منطقه ای نیست.
وی اظهار داشت: حاکمان آمریکایی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سیاست تهاجمی را علیه این کشور پیش برده اند. 
این تحلیلگر پاکستانی: صهیونیست ها جرارد کوشنر داماد یهودی ترامپ را شخصی مقدس برای خود می دانند زیرا وی پشتیبانی های بی سابقه ای را از اسرائیل انجام داده است.
وی افزود: ترامپ با به رسمیت شناختن بیت المقدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت و حتی برای کمک به پیروزی نتانیاهو در انتخابات به اشغال صهیونیست ها بر بلندی های جولان سوریه نیز مشرعیت داد.
عمران جان اظهار داشت: چرا ترامپ با رهبر کره شمالی از مذاکره سخن می گوید در حالی که این کشور دارای بمب هسته ای است اما ترامپ با ایران که هرگز بمب هسته ای ندارد، حاضر به مذاکره نیست.
وی ترامپ و داماد وی را مبتلا به بیماری سادیسم توصیف کرد و افزود: بیماری این دو نفر حتی به همین جا ختم نشد بلکه آنان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیز در فهرست گروه های تروریستی قرار دادند و این اقدام برای نخسین بار در روابط بین الملل مشاهده شد که طی نیروهای مسلح یک کشور به عنوان تروریست معرفی شدند.
عمران جان افزود: حمایت های بی قید و شرط واشنگتن از صهیونیست ها نه تنها به ضرر آمریکا است بلکه این روند برای منطقه نیز مخاطره آمیز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید