مصدوم شدن ۷ نفر طی حادثه تخریب نمایشگاه ضیافت

کدخبر: ۲۸۳۳۸۳
اقتصادنیوز: رئیس مرکز عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت گفت: طی تخریب قسمتی از نمایشگاه ضیافت جیرفت براثر تند باد۷ نفر مصدوم شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا خوشاب ، رئیس مرکز عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت گفت:حادثه تخریب قسمتی از نمایشگاه ضیافت امشب به مرکز Eoc عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اطلاع داده شد که بلافاصله این مرکز با اعزام ۲  آمبولانس به محل حادثه در کیلومتر ۳ محور جیرفت _کرمان اعزام شد.

رضا خوشاب افزود:با حضور نیرو‌های اورژانس به محل حادثه افراد حادثه دیده از محل به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شدند.

وی بیان کرد:از محل حادثه ۳ نفر زخمی به بیمارستان منتقل شدند که در این زمینه ۲ نفر مرد و یک دختر بچه برای سیر مراحل درمانی به اورژانس بیمارستان منتقل و روند درمانی آن‌ها انجام شد.

خوشاب گفت:یک نفر آقا از محل لگن مورد آسیب قرار گرفت و یک نفر جوان ۲۲ ساله هم از محل زانو آسیب دیده بود.

وی افزود:دختر بچه ۱۲ ساله هم از محل سر دچار خونریزی و شکستگی شده بود.

رئیس مرکز عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنین از مراجعه ۴ نفر به اورژانس بیمارستان امام خمینی جیرفت خبر داد و گفت:عملیات درمان این ۴ نفر به صورت سرپایی انجام و مرخص شدند.

تیم تخصصی آتش نشانی و هلال احمر هم ضمن حضور در محل حادثه بازگشایی و تردد در محل سالن‌های نمایشگاه را خطر ساز دانسته و خواستار خروج غرفه داران و عوامل از محل نمایشگاه شدند.

نیروی انتظامی جیرفت با حضور در محل حادثه اوضاع امنیتی را در کنترل دارد.

با توجه به قرار گرفتن محل این نمایشگاه در محور خروجی شهر جیرفت و در نظر نگرفتن شرایط مناسب برای برگزاری این نمایشگاه هر ساله برگزاری این نمایشگاه در این محل حاشیه‌هایی از نظر کمبود امکانات رفاهی، محل نامناسب، رعایت نشدن موارد ایمنی، نارضایتی اصناف بومی و گلایه‌های مردمی را در پی دارد که می‌طلبد مسئولان امر نسبت به رفع مشکلات این نمایشگاه که هرسال در چند فصل برگزار می‌شود اقدامی اساسی و کارشناسی انجام دهند تا از بروز خطر برای مردم و بازدید کنندگان جلوگیری و زمینه ارائه خدمات مطلوب صنفی را به مردم در پی داشته باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید