ارایه خدمت بیمه سلامت به بیماران هموفیلی+ جزئیات

کدخبر: ۲۸۴۷۱۲
اقتصادنیوز: رییس گروه دارو دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: ارایه خدمات به بیماران هموفیلی براساس بسته خدمتی ابلاغی است و خدمات به این بیماران کاهش نداشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  نوشین جزایری گفت: پرداخت و هزینه کرد سازمان بیمه سلامت درخصوص بیماران هموفیلی همچون گذشته  براساس قانون و ضوابط ابلاغی است.

وی افزود: درحال حاضر داروهای اختصاصی بیماران هموفیلی از جمله فاکتورهای انعقادی به طور رایگان در بخش سرپایی و بستری در اختیار این بیماران قرار می‌گیرد و هیچ گونه وجهی بابت دریافت این داروها از سوی بیمار پرداخت نمی‌شود؛ ضمن اینکه بسته خدمتی این بیماران براساس ابلاغیه‌های وزارت متبوع  تعیین شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، جزایری با بیان اینکه اخیرا در بسته خدمتی بیماران هموفیلی هیچ گونه محدودیت جدیدی اعمال نشده و فرانشیز پرداختی بیماران نیز افزایش نیافته، اظهار داشت: مسئولیت تامین دارو و نظارت بر پرداخت مطالبات شرکت‌های تامین کننده دارو از سوی داروخانه‌ها در حیطه وظایف این سازمان نیست.

رییس گروه داروی دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: عملکرد این سازمان در خصوص اعتبارات و هزینه کرد دارو همانند سایر حساب‌های مالی این سازمان کاملا شفاف بوده و همواره تحت نظارت نهادهای ناظر از جمله سازمان بازرسی  و دیوان محاسبات کشور قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید