مدل موی عجیبی که هافبک بارسلونا را به وجد آورد!

کدخبر: ۲۸۴۷۳۴
اقتصاد نیوز: خیلی از هواداران فوتبال به حدی نسبت به بازیکن یا تیم محبوبشان علاقه دارند که حاضر می شوند بخشی از بدنشان را به شکل آنها در بیاورند.
مدل موی عجیبی که هافبک بارسلونا را به وجد آورد!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از فوتبالی،به تازگی تصویر جالبی از یک هوادار منتشر شده که مدل موهایش را به شکل طرحی از آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بارسلونا در آورده است، موردی که هافبک شیلیایی را به شدت هیجان زده کرده است.

به گزارش فوتبالی، آرتورو ویدال که خودش به مدل موهای متفاوتاش شناخته می شود حالا با هواداری مواجه شده که مدل موهایش را به شکل ظاهر او در آورده و همین مسئله باعث شد تا این بازیکن به وجد بیاید.

آرایشگری در منطقه ویکونیا در شیلی در صفحه اینستاگرامش آخرین مدل موهایی که طراحی کرده را منتشر می کند که یکی از مدل موهایش مربوط به ویدال است. این آرایشگر که جانیر اورلاندو نام دارد در صفحه اینستاگرامش با انتشار مدل موی متفاوت با ظاهر ویدال نوشته است:"در انتظار کوپا آمه ریکا با پادشاه آرتورو ویدال."

البته در این طرح جالب، ویدال شباهت هایی هم به لئو مسی دیگر ستاره بارسلونا پیدا کرده است! مسی، ویدال و دیگر بازیکنان بارسلونا منتظر حضور در فینال جام حذفی برای پایان فصلشان با کسب دو جام هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید