وزیر کشور:برخی اصرار بر پخش اخبار جعلی و یا شایعات بی اساس می‌کنند

کدخبر: ۲۸۴۷۵۰
اقتصادنیوز : وزیر کشور گفت: برخی اصرار بر پخش اخبار جعلی و یا شایعات بی اساس می‌کنند و ما ناگزیریم که آنها را به حوزه قضائی منتقل کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه بیست و چهارمین نشست ستاد اطلاع رسانی و هماهنگی اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه قبل مصوباتی تصویب شد و قرار بر این شد که همه دستگاه‌ها که مصوبات را اجرایی کنند و نتایج آن را ارائه دهند. در حوزه قوه قضائیه از گزارش ارجاعاتی که این ستاد به آن قوه داشته است پیگیری‌های جدی صورت گرفته که در قالب مشورت‌هایی که با حوزه‌های مختلف رسانه‌ای داشته ایم و تذکراتی که داده ایم مشکل رفع شده است. از ابتدا نیز گفته ایم که سیاست ما این است که موضوعات رسانه‌ای را به قوه قضائیه ارجاع ندهیم و تا آنجا که می‌توانیم در جهت تقویت روحیه مشترک جمعی بین مجریان و رسانه‌ها تلاش کنیم ولی متأسفانه در برخی مواقع علیرغم تذکرات و مشورت‌هایی که انجام می‌شود برخی اصرار بر پخش اخبار جعلی و یا شایعات بی اساس می‌کنند و ما ناگزیریم که آنها را به حوزه قضائی منتقل کنیم.

وی افزود: یکی از موضوعات جلسه، بحث رسانه‌های استانی بود. در این حوزه مقرر شد که وزارت ارشاد پیگیری جدی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد و ضمن ابلاغ سیاست‌های ستاد به رسانه‌های استانی، رصد و نظارت مستمر و کاملی داشته باشد تا آن رسانه‌ها همراه با رسانه‌های ملی در جهت سیاست‌های مدون ستاد حرکت کنند. همچنین از رسانه‌هایی که در مدت فعالیت ستاد به صورت مثبت و مناسب اقدام کرده اند و سیاست‌ها را اجرا کرده و با ما همکاری کرده اند در ستاد تقدیر خواهیم کرد. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید