واکنش تند ترامپ به افشای تخلف مالی خود

کدخبر: ۲۸۴۷۵۶
اقتصادنیوز : رئیس جمهوری آمریکا به افشای تخلف مالی خود به شدت واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیام هائی توئیتری به رسانه ای که تخلف مالی وی را فاش کرد، واکنش نشان داد.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: روزنامه نیویورک تایمزِ شکست خورده (زمانی که من ۶ سال دیگر کاخ سفید را ترک کنم، این روزنامه از بین خواهد رفت) و دیگر رسانه‌ های جعلی همچنان به نوشتن داستان‌ های ساختگی درباره اینکه من چگونه از حساب‌ های بانکی زیادی استفاده نکردم، ادامه می‌ دهند. دلیلش این است که من به پول نیاز نداشتم.

ترامپ در ادامه افزود:  زمانی که شما به پول احتیاجی نداشته باشید، به بانک هم احتیاجی ندارید. بانک‌ ها همیشه در دسترس من بوده اند. آن‌ ها می‌ خواهند پول به دست بیاورند. رسانه‌ های جعلی همیشه این مسائل را منتشر می‌ کنند و همیشه هم از منابع ناشناس استفاده می‌ کنند. (زیرا این منابع ناشناس آن‌ ها وجود خارجی ندارند.)

وی سپس اضافه کرد: رسانه‌ ها هرگز تا این حد فاسد و آزاردهنده نبوده اند. رسانه‌ های جعلی حقیقی‌ ترین دشمن مردم هستند! به همین دلیل است که نمی‌ خواهند داستان واقعی درباره روسیه را پوشش دهند. اما مردم آمریکا عاقل هستند.

این درحالیست که نیویورک تایمز پیشتر اعلام کرد که دویچه بانک با ارسال گزارشی به گروه‌های جرایم مالی فدرال از «نشان دار» شدن حساب مالی مشترک دونالد ترامپ و جرد کوشنر به دلیل اقدامات مشکوک و مجرمانه خبر داده است.

نشان دار شدن این حساب توسط نرم افزار دویچه بانک که معمولاً به انجام اقدامات غیرقانونی واکنش نشان می‌دهد انجام شده است.

«تامی مک فادن» از مقامات سابق و کارشناس پول‌شویی دویچه بانک، در این رابطه گفت: پس از آنکه در مورد حساب مشترک ترامپ و کوشنر حساس شده و این حساب را بررسی کردم از کار اخراج شدم.

اقدام دویچه بانک در مورد حساب مالی ترامپ در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر با چالش‌هایی در خصوص اظهارنامه مالیاتی خود و همچنین نقش روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ دست به گریبان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید