محدودیت تردد خودروهای فرسوده در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت

کدخبر: ۲۸۴۷۷۲
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مجوز کمیسیون متبوعش برای تردد خودروهای فرسوده در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ولی ملکی گفت: در جلسه عصر امروز (دوشنبه) ماده ۹ مکرر طرح ساماندهی صنعت خودرو که از جلسه روز یکشنبه صحن علنی مجلس به کمیسیون ارجاع داده شده بود، بررسی شد و با تغییرات جزئی به تصویب اعضا رسید.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس ادامه داد: براساس اصلاحات انجام‌شده در این ماده، تردد خودروهای فرسوده و از رده‌خارج محدود به شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر شد.

وی همچنین از حضور وزیر و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی ایران جهت ارائه گزارش درباره میزان ارز تأمین مواد اولیه، قطعات و ماشین‌آلات برای عملیاتی‌کردن شعار رونق تولید در این جلسه خبر داد و افزود: در این نشست گزارشی از میزان سرمایه ثابت و در گردش واحدهای تولیدی ارائه و مقرر شد ارز مورد نیاز توسط بانک مرکزی تأمین شود و کمیسیون صنایع و معادن مجلس و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیر تخصیص اعتبارات ارزی مورد نیاز شدند.

وی با اشاره به توضیحات رضا رحمانی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در گزارشی برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت امرش را در راستای تأمین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار بیان کرد. بر اساس توضیحات وزیر هیچ نگرانی برای تأمین کالاهای اساسی از جمله گندم وجود ندارد البته برخی کالاها در کشور با کمبود روبه‌روست که اقدامات لازم برای تأمین آنها در حال انجام است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید