سردار سپاه: ایران چهارمین قدرت موشکی دنیا است

کدخبر: ۲۸۵۰۳۹
اقتصادنیوز: جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) گفت: صدای شکسته شدن استخوان های آمریکا در جهان پیچیده و جوانان ایران اسلامی به زودی شاهد سقوط طاغوت جهانخوار و اسرائیل غاصب در سال 2050 خواهند بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار حمید اباذری روز سه شنبه در همایش تقابل ایران و آمریکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) اظهار داشت: آمریکا هرگز توانایی مقاومت در برابر قدرت نیروهای نظامی و ملت ایران را ندارد و هر حرکت او با شکست مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: پای آمریکایی‌ها همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام راحل به کشور ایران قطع و همین موضوع سبب مخاطره منافع آنان در کشور ایران شد.

جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) افزود: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان و توطئه‌های خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت اما هرگز به خواسته‌ها و آرزوهایش نرسید.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس در فقر تسلیحات نظامی به سر می بردیم، یادآور شد: امروزه از تجهیزات و امکانات نظامی پیشرفته برخورداریم و دیگر نیازی به دیگر کشورها نداریم.

سردار اباذری عنوان کرد: انتخاب مسیر موشک های دوربُرد را امروز خودمان تعیین می‌کنیم و هیچ کس اجازه دخالت در این زمینه را ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی از اقتدار لازم برخوردارند، گفت: امروز کشور ایران به اعتراف ابرقدرت‌های جهان، چهارمین قدرت موشکی دنیا است.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) ادامه داد: زمان حضور ماهواره‌های آمریکایی بر بام تهران به پایان رسیده و امروز آمریکا منتظر حضور ماهواره‌های ایران در واشینگتن و نیویورک است.

وی یادآور شد: دوران جنگ در خرمشهر تمام شده و امروز پشت مرزهای تل آویو می‌جنگیم و اجازه هیچ نوع دست درازی به کشورمان را نمی‌دهیم.

سردار اباذری عنوان کرد: آمریکا امروز از جوانان قدرتمند و با اراده کشور ایران می‌هراسد و همین موضوع سبب نگرانی آنها از آینده خودشان شده است.

وی افزود: فضای مجازی امروزه در اختیار دشمنان قرار گرفته و بازگرداندن آن به حالت امنیت و سلامت جامعه نیازمند یک نگاه و اقدام جهادی است که باید انجام شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید