مطالبه مجازات مقصران سیل شیراز

کدخبر: ۲۸۵۳۳۱
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان گفت: خواسته‌های مهم و به حق مردم، تسریع در رسیدگی قاطع و شفاف به پرونده سیل اخیر شیراز و مجازات مقصران احتمالی آن است.
مطالبه مجازات مقصران سیل شیراز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس حضور فعال و خلّاق وی در این مسند خطیر را منشا تحول و تحرک هر چه بیشتر در عرصه قضا دانست و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم استان فارس شد.

وی افزود: از خواسته‌های مهم و به حق در حال حاضر، تسریع در رسیدگی قاطع و شفاف به پرونده سیل اخیر شیراز و مجازات مقصران احتمالی آن است.

رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس تصریح کرد: جان باختن بیش از 20 نفر از هموطنان، حادثه کوچکی نیست که بتوان از کنار آن گذشت و امیدواریم با اقدام قاطع و عادلانه در این زمینه، موجبات دلگرمی و اعتماد هر چه بیشتر مردم به دستگاه قضایی کشور فراهم آید.

کلانتری با اینکه رجاء واثق دارم که اقشار گوناگون جامعه بخصوص علما و روحانیون که همواره ملجأ و پناهگاه مردم بویژه قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده اند، ضمن دعا برای موفقیت حضرتعالی و همکاران محترمتان، انتظار دارند با مظاهر فساد و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی استان برخورد قاطع صورت پذیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید