برانکو: اگر وزیر پرسپولیسی است باید به آن افتخار کند

کدخبر: ۲۸۵۹۷۹
اقتصاد نیوز:در سال های اخیر صحبت بین هواداران تیم های مختلف فوتبال ایران مبنی بر اینکه وزیر و یا شخص عالی رتبه دیگری طرفدار یکی از تیم های خاص کشورمان است بسیار مطرح شده است. حالا سرمربی پرسپولیس به شکل متفاوتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.
برانکو: اگر وزیر پرسپولیسی است باید به آن افتخار کند

به گزارش اقتصاد نیوز، برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با فارس در خصوص اینکه گفته می شود وزیر ورزش پرسپولیسی است تاکید کرد در این صورت او باید به این موضوع افتخار کند.

او گفت:«من اگر به جای وزیر ورزش و جوانان بودم به مجلس می‌رفتم و همه چیز را شفاف و باز نشان می‌دادم و همه چیز را با دلیل و مدرک به اثبات می‌رساندم که چقدر در این بین به ما کمک شد و چقدر به تیم‌های دیگر. آن زمان خیلی چیزها مشخص می‌شود و همه می‌بینند که هیچ کمکی به ما نشده است. حالا اگر در این بین وزیر ورزش هوادار پرسپولیس است که این افتخاری برای او به حساب می‌آید اما من اطلاع دارم که نمایندگان زیادی در مجلس شورای اسلامی هستند که هوادار تیم استقلالند، خیلی از نمایندگان مجلس هوادار تراکتورسازی و یا سپاهان هستند. حتی برخی از نمایندگان مجلس هوادار پدیده مشهد هستند. 

این یک مسأله است اما مسأله دیگر این است که با دلیل و مدرک به ما بگویند که چه وزیر و چه افراد دیگر چه کمکی به ما کردند؟ از نظر مالی هیچ ارگانی به ما کمک نکرد چرا که همیشه مشکل مالی داریم، ما تنها باشگاهی هستیم که در فیفادی هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر بدون ملی‌پوشان فوتبال بازی کردیم. قبل از فینال آسیا آیا بازی ما را در لیگ عقب انداختند؟ ما 5 روز قبل از بازی فینال در ژاپن با سایپا بازی کردیم. 

بعد از آن 12 ساعت روی هوا بودیم تا به ژاپن برسیم و اختلاف ساعت تأثیر خودش را روی تیم ما گذاشت. وقتی به ایران برگشتیم یک هفته بعد دوباره با تیم ژاپنی بازی کردیم. هر 4 روز یک بازی انجام دادیم و دوست دارم بگویم که چه کمکی به ما شده است؟ درباره داوران هم باید بگویم که طبق آنالیز کارشناسان داوری که در تلویزیون انجام شد این نتیجه به دست آمد که بیشترین ضرر از داوری‌ها نصیب پرسپولیس شده است. 

همین بازی با ماشین‌سازی در تهران سه پنالتی ما مقابل ماشین‌سازی گرفته نشد و این در حالی است که این بازی می‌توانست قهرمان لیگ را تعیین کند. دوست دارم یک نفر نه با حرف بلکه با سند و مدرک ثابت کند که به ما کمک شده است. داوران حتی یک اوت هم به ما هدیه نکردند و وزارت ورزش هم کمکی به ما نکرده است. سازمان لیگ هم بین همه تیم‌ها سخت‌ترین برنامه را برای ما برنامه‌ریزی کرد و تنها چیزی که به ما کمک می‌کند خود ما هستیم که تمرینات فراوان انجام می‌دهیم و تنها حامی ما هواداران ما هستند که در همه بازی‌ها از ما حمایت کردند. »

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید