ارزان ترین جارو برقی های بازار ایران

کدخبر: ۲۸۶۲۳۹
اقتصاد نیوز:هر سال گجت‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که سعی در آسان‌تر کردن زندگی ما را دارند. این دستگاه‌ها ممکن است یخچال‌‌های هوشمند، ماشین‌‌های لباسشویی یا جاروبرقی‌‌ها باشند. در واقع تکنولوژی سعی در تغییر لایف استایل انسان‌ها دارد و خوش‌بختانه به بازار لوازم خانگی نیز ورود پیدا کرده است.
ارزان ترین جارو برقی های بازار ایران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از آی تی رسانبرخلاف سال‌های گذشته، با صرف زمان و انرژی نسبتا کمی می‌توانید خانه‌تان را تمیز کنید و از شر آلودگی‌های خلاص شوید. اما آیا ارزان‌ترین جاروبرقی‌ها را می‌شناسید؟ با قابلیت‌های آن‌ها آشنا هستید؟ در ادامه این جاروبرقی‌ها را لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

اف‌یو‌دی FD۲۰۱۸A

 

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک جاروبرقی مبلغ زیادی بپردازید و همین‌طور به‌دنبال مدلی خوش‌ساخت هستید، حتما FD۲۰۱۸A را مدنظر داشته باشید. قدرت نسبتا بالا یکی از نقاط قوت این دستگاه شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای عالی برای مردم تبدیل کرده. به این ترتیب ذره‌های مختلف به‌سادگی جذب FD۲۰۱۸A خواهند شد. حتی این اجازه به شما داده شده تا براساس نیاز خود میزان مکش محصول اف‌یو‌دی را تغییر دهید. کمپانی سازنده از متریال بادوامی برای ساخت FD۲۰۱۸A استفاده نموده تا سال‌ها از جاروبرقی مذکور بهره بگیرید. لوله تکه‌ای و مقاوم نیز جزء دلایل خرید این دستگاه به‌حساب می‌آید که در حین جارو کردن با مشکلی روبه‌رو نشوید و تا مدت‌های مدیدی نیازی به خرید لوله جدید پیدا نکنید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

اینترنشنال آنیل Turbo ۴۰۰۰

 

قدرت بالا یکی از ویژگی‌های مهم این مدل است و برای همین ذره‌های ریز و درشت در سطوح گوناگون به‌سرعت توسط Turbo ۴۰۰۰ جذب می‌شوند. به‌لطف سطح بزرگ محصول می‌توانید خانه‌های بزرگ را نیز جارو کنید و مطمئن باشید ظرفیت سطل دستگاه اینترنشنال آنیل نیاز شما را برآورده می‌کند. تولیدکننده با بهره‌گیری از تکنولوژی‌ها و متوهای مخلتف صدای موتور را کاهش داده و از این رو مزاحم دیگر افراد خانواده نخواهید شد و آن‌ها به‌راحتی می‌توانند به استراحت یا خواندن کتاب بپردازند. ناگفته نماند اینترنشنال آنیل ظاهری زیبا و متفاوت را برای محصول خود در نظر گرفته که نظر هر کسی را جلب می‌نماید.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

شروین VC۴۴۰۰

 

داشتن خانه‌ای تمیز به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده که جدا از بحث زیبایی، در سلامتی افراد خانواده نیز تاثیرگذاری است. با کمک جاروبرقی‌ها می‌توانید خانه‌ای تمیز و پاکیزه داشته باشید که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند و آلودگی هیچ جایی در آن ندارد. محصول شروین از توان بالایی برخوردار است و از پس بیش‌تر ذرات و سطوح برمی‌آید. متریال مقاوم موجب شده تا سال‌ها نیازی از VC۴۴۰۰ بهره ببرید و نیازی به خرید مدل جدیدی نداشته باشید. صفحه‌ای دیجیتالی نیز فراهم شده تا عملکرد دستگاه را کنترل نمایید. گفتنی‌ست فیلترهای این محصول به‌سادگی شسته می‌شوند. اگر به‌دنبال دستگاهی کم‌مصرف هستید، در نتیجه VC۴۴۰۰ را خریداری نمایید. به این ترتیب با خاطری آسوده از جاروبرقی شروین استفاده کنید و نگران مبلغ قبض‌های‌تان نباشید.

این رو هم بخون:

با ارزان‌ترین ماشین‌های لباسشویی آشنا شوید

۱۳۹۸/۰۲/۲۷

قیمت: ۱ میلیون تومان

کنوود VC۲۲۰۷

 

کمپانی سازنده برای محصول خود دیزاینی ساده و مدرن را تدارک دیده که VC۲۲۰۷ را به گزینه‌ای مناسب برای مشتریان تبدیل می‌کند. در ضمن موتور قدرت‌مند و اجزای بادوام جزء ویژگی‌های اصلی این دستگاه محسوب می‌شوند. کنوود کیسه‌ای نسبتا بزرگ را هم تدارک دیده تا با کمبود ظرفیت مواجه نشوید و بدون نگرانی خانه‌تان را تمیز کنید. سیم‌‌جمع‌کن خودکارهم فراموش نشده تا وقت‌تان را برای جمع کردن کابل تلف نکنید. کیسه محصول نیز قابل شست‌وشو است تا از میکروب‌ها و آلودگی‌ها پاک شود و دوباره مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

هاردستون VCP۱۸۲۱

 

بی‌تردید هاردستون یکی از برترین برندهای حوزه جاروبرقی به‌شمار می‌آید که دستگاه‌های باکیفیت و بادوامی را به بازار عرضه می‌کند. VCP۱۸۲۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قدرت بالا این اجازه را به شما می‌دهد تا در هر سطحی به جارو کردن بپردازید. البته می‌توانید توان موتور را براساس نیاز خود تنظیم نمایید. سیم‌جمع‌کم اتوماتیک هم به‌چشم می‌خورد تا با فشار دادن یک دکمه کابل محصول جمع گردد. به این ترتیب می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید. حتی امکان برس مبلمان و پرده هم فراهم شده که VCP۱۸۲۱ را تبدیل به یک جاروبرقی جذاب در این رنج قیمتی نموده. مصرف پایین هم دلیلی برای خرید این مدل محسوب می‌شود و نیازی نیست نگران قبض‌های‌تان باشید. دستگیره جاروبرقی هاردستون به‌صورت ارگونومیک طراحی گشته تا بدون کمردرد و خستگی به جارو کردن مشغول شوید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دوو DV۱۸۸BS/R

 

دوو دیزاینی مدرن و چشم‌گیر را برای این مدل تدارک دیده تا نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب نماید. موتور قدرت‌مند جزء قابلیت‌های مهم DV۱۸۸BS/R شمرده می‌شود و برای همین می‌توانید در سطوح مختلف به جارو کردن بپردازید. لازم به ذکر است کیسه‌ای نسبتا بزرگ هم در نظر گرفته شده. اما چیزی که محصول دوو را از رقبا متمایز نموده، تکنولوژی نانوسیلور است. در نتیجه باکتری‌ها نمی‌توانند درون DV۱۸۸BS/R رشد کنند و باعث آلرژی یا بوی بد شوند. دوو از بهترین متریال برای ساخت این جاروبرقی جذاب بهره برده تا سال‌ها از این دستگاه توان‌مند استفاده نمایید. تنظیم میزان مکش جاروبرقی هم ممکن شده تا به‌عنوان مثال راحت‌تر موکت را جارو کنید.

قیمت: ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید