ترامپ دوباره جو بایدن را مسخره کرد

کدخبر: ۲۸۶۳۳۳
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر رقیب انتخاباتی احتمالی خود را مسخره کرد و گفت که با نرم تر منتقل کردن اظهارات رهبر کره شمالی درباره بایدن، در واقع از او حمایت کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که پیشتر از مسخره شدن «جو بایدن» معاون رئیس جمهوری پیشین این کشور توسط رهبر کره شمالی ابراز خرسندی کرده بود، بار دیگر او را مسخره کرد.

ترامپ بامداد چهارشنبه در توئیتری به پیام پیشین خود که هنگام دیدار از ژاپن منتشر کرده بود، اشاره کرد و نوشت: من در واقع در یک کشور خارجی در حال حمایت از جو بایدن خواب آلود بودم.

وی افزود: کیم جونگ اون او را «ابله کم هوش» و خیلی چیزهای دیگر خوانده بود، در حالی که من با عبارت «فرد کم هوش» خیلی نرم تر از رئیس کیم نقل قول کردم. چه کسی احتمالاً از این کار ناراحت می شود؟

ترامپ یکشنبه این هفته در حالی که در ژاپن بود در یادداشتی توئیتری با اشاره به توهین های رد و بدل شده میان بایدن و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، افزود: وقتی کیم جو بایدن را فردی با بهره هوشی پایین و بدتر از آن خطاب کرد خندیدم. و افزود که شاید تحقیر بایدن از سوی کیم پیامی به ترامپ باشد.

بایدن هفته گذشته در یک کارزار انتخاباتی در ایالت فیلادلفیا رهبر کره شمالی را «دیکتاتور و مستبد» خطاب کرد و واکنش خبرگزاری رسمی این کشور را برانگیخت. «خبرگزاری مرکزی کره شمالی» بایدن را «ابلهی با ضریب هوشی پایین» و عاری از خصوصیات انسانی توصیف کرد.

ترامپ بارها در پیام های توئیتری و در اظهارات رسانه ای به نامزدهای دمکرات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا و دیگر سیاستمداران دمکرات تاخته و در مواقعی از الفاظ توهین آمیز علیه آنان استفاده کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا که گفته از نظر او همه نامزدهای دمکرات کنار رفته و در نهایت بایدن و سناتور «برنی سندرز» در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری باقی می مانند، بیش از همه به این دو تاخته است.

وی در اظهارات خود بایدن را «جو بایدن خواب آلود» و سندرز را «برنی سندرز دیوانه» خطاب می کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید