درگیری مسلحانه در اداره پایانه‌های بندر امام خمینی

کدخبر: ۲۸۶۵۹۵
اقتصادنیوز: مقارن ظهر امروز پنجشنبه 9 خردادماه، در درگیری به وجود آمده در اداره پایانه‌های حمل‌ونقل بندر امام خمینی، دو نفر به‌وسیله اسلحه شکاری زخمی شدند.
درگیری مسلحانه در اداره پایانه‌های بندر امام خمینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، مدت‌هاست که تعدادی از کارگران شاغل در شرکت‌های ضدعفونی تانکرهای حامل مواد سوختی بندر امام خمینی، به تصمیم اداره کل پایانه‌های استان خوزستان مبنی بر صدور مجوز جهت ساخت دو سایت ضدعفونی در اداره پایانه‌های بندر امام خمینی اعتراض دارند.

معترضین می‌گویند: شرکت‌هایی که ما را به کار گرفته‌اند، با صرف هزینه‌های هنگفت و سرمایه‌گذاری، تعدادی از جوانان بومی را استخدام نموده‌اند و چنانچه این دو سایت در محل پایانه‌ها احداث شوند، ادامه‌ی کار ما با مشکل روبرو می‌شود و ناچار به تعطیلی و اخراج کارگران خود خواهند شد.

در روند این اعتراضات، ظهر امروز وقتی کارگران شرکت‌های ضدعفونی متوجه اقدام به ساخت این دو سایت می‌شوند، به‌عنوان اعتراض به پایانه‌ها مراجعه کرده و بین آنان و طرف مقابل درگیری رخ می‌دهد که در این درگیری، دو نفر از معترضین به‌وسیله اسلحه‌ی شکاری به‌شدت مصدوم و راهی بیمارستان می‌شوند.

قنبری، بخشدار بندر امام خمینی در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: در جلسات مختلف، تصمیم مدیریت شهرستان به مدیرکل پایانه‌های استان ابلاغ گردید و از وی خواسته شد تا حصول یک تصمیم قطعی، از ادامه‌ی ساخت این دو سایت جلوگیری به عمل آید.

قنبری افزود: علی‌رغم اینکه تأکید گردیده بود که بدون مجوز فرمانداری، نباید سایت جدیدی ساخته شود، متأسفانه مسئولین پایانه‌ها بدون توجه به تصمیمات مسئولین دولتی و قضایی شهرستان، به ساخت سایت‌های مذکور اصرار ورزیدند که نهایتاً این حادثه‌ی تلخ به وقوع پیوست.

بخشدار بندر امام در خصوص ضاربین گفت: ضاربینِ کارگران معترض توسط دستگاه‌های امنیتی شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید