کاهش 5.5 درصدی تردد خودروها در مسیرهای برون شهری

کدخبر: ۲۸۶۷۹۰
اقتصادنیوز: بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راههای کشور تردد وسایل نقلیه در مسیرهای برون‌ شهری، روز جمعه نسبت به پنجشنبه 5.5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ و بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای جاده های مسدود و ممنوع، بقیه جاده های کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۶۴ تردد شمار فعال در مسیرهای برون شهری، نسبت به روز قبل ۵.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

همچنین هم اکنون تردد در جاده‌های هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه رشت-قزوین مسیر (رفت و برگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آزادراه کرج- تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و همچنین محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

شهروندان می‌توانند برای مشاهده آخرین وضعیت و پرداخت هزینه عوارض آزادراهی خودروی خود به وب سایت آنیرو به نشانی aaniro.ir مراجعه کنند.

هموطنان می‌توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه‌های کشور عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند یا با شماره تلفن‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک