چرا جواد خیابانی این قدر لاغر شده است؟ +عکس

کدخبر: ۲۸۶۹۷۸
اقتصاد نیوز: مجری و گزارشگر مشهور فوتبال ایران این روزها به اندازه ایی تغییر ظاهر داده که بسیاری را نگران شرایط جسمی خود کرده است.
چرا جواد خیابانی این قدر لاغر شده است؟ +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز:درحالی که کمتر از ده روز از آخرین گزارش فوتبال جواد خیابانی می گذرد و درحالی که بعد از آسیب دیدگی در دوره جام ملتهای آسیا و گزارش‌هایش در آن دوره و اجراهایش در برنامه های آن روزها، او تا روزی که گزارش تصویری در خیریه کمک به سیل زدگان در عید منتشر کرد. قبل از عید هم یکبار در بحبوحه حاشیه های عادل فردوسی پور با سرهنگ علیفر، مزدک میرزایی و پیمان یوسفی در برنامه عیدانه ورزش و مردم مرحوم شفیع حاضر شده بود و بعد از این‌ها حضور تصویری خاصی نداشته است ، یک تصویر با سری تراشیده ، چهره ای که خیلی لاغر شده وکمی گرد پیری بالای ۵۰ سالگی بر آن نشسته ، حتی همکاران گزارشگرش را شوکه کرد که در این چند وقته چه اتفاقی برای جواد افتاده است.

خیابانی البته در پیامی کوتاه بی‌اشاره به لاغری و حاشیه‌هایی که برایش ساخته ، یکی از آن متن‌های احساسی‌اش را نوشته و تاکید کرده حالش خوب است. این مجری و گزارشگر ورزشی اما در یکی دو سال گذشته که حسابی افزایش وزن پیدا کرده بود، خودش چندین بار به درد ستون فقراتش اشاره کرده بود که نیاز به جراحی و باز کردن کانال‌های عصب نخاعی در مهره‌های پایینی‌اش دارد. دردی که باعث شده بود در جوانی گلری و بازی فوتبال حرفه‌ای را کنار بگذارد و فشار وزن بیشترش کرده بود.

جواد خیابانی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید