پلیس بابی نظمی واقدام ضد امنیتی درمراسم ارتحال امام برخورد می کند

کدخبر: ۲۸۷۲۳۹
اقتصادنیوز- فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس با هر نوع بی نظمی واقدام ضد امنیتی در مراسم ارتحال امام (ره) برخورد می کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری که در قرارگاه انتظامی ترافیکی روح‌الله که در کلانتری شهید مصطفی خمینی برگزار شد، طی سخنانی در خصوص تشریح اقدامات ترافیکی مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: پلیس با تمام توان این آمادگی را دارد که با هر نوع بی نظمی و اقدامات ضد امنیتی مقابله کند.

اشتری در ادامه با بیان اینکه تا کنون هیچ گونه مشکلی در خصوص امنیت گزارش نشده است افزود: بی شک نیروی انتظامی با همه اقتدار در مقابل هر گونه اقدامی ایتادگی خواهد کرد و اجازه هیچ تحرک غیر منطقی و ناهنجاری را به هیچ فرد، گروه و یا دسته‌ای نمی‌دهیم.

وی در خصوص ارائه خدمات ترافیکی و حمل و نقلی به زائرین نیزبیان داشت: در روز رحلت امام راحل حدود ۳۰۰ هزار زائر توسط ۷ هزار دستگاه اتوبوس به حرم بنیان‌گذار انقلاب اعزام خواهند شد که در این راستا تمهیداتی اندیشیده شده و اتوبوس‌های زائران به‌وسیله سامانه هدایت و در محل پارکینگ که از قبل مشخص‌شده‌اند استقرار خواهند یافت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هماهنگی‌های خوبی بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف مثل بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و پلیس راهور صورت گرفته است گفت: در این خصوص آمادگی های لازم برای برقراری نظم و آرامش و برگزار شدن هر چه باشکوه تر این مراسم اتخاذ شده است.

اشتری با بیان اینکه زائرین حرم مطهر امام راحل از ۸ استان کشور در این بارگاه ملکوتی حضور پیدا می کنند اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور و انتظامی برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات آماده باش کامل هستند و در زمان تعطیلات عید سعید فطرنیز تعداد ۲۷ هزار نیروی پلیس راهور و انتظامی برای ارائه خدمات حاضر می شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید