حرمت شرعی رهبر انقلاب برای انتشار اختلافات سران قوا

کدخبر: ۲۸۷۸۲۵
اقتصادنیوز: محسن کوهکن از دلیل سکوت علی لاریجانی درباره جلسه روسای سه قوه گفت.

به گزارش اقتصادنیوز، محسن کوهکن نایب رئیس‌جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از گفتگوی خود با ایلنا درباره نظر رهبر انقلاب درباره انتشار اختلافات میان سران قوا و رفتار علی لاریجانی در این باره سخن گفت. 

کوهکن گفت: به صراحت می‌گویم آقای لاریجانی چارچوبش یک فرد اصولگرا است و از بن دندان اعتقاد دارد که حرف آخر را در این نظام رهبری می‌زند. زمانی در هیات رئیسه مجلس آقای لاریجانی خبرهای مربوط به جلسه روسای سه قوه را نگفت و من حواسم به این موضوع بود و بنده از جمله نمایندگانی بودم که در مجلس هفتم و هشتم با روسای قوا بدون رودربایستی بودم. به ایشان گفتم حتما خبری شده ایشان خندید و خواست با آن خنده رد کند و من گفتم خبری شده این را بگویید ایشان فرمود حضرت آقا حرمت شرعی گذاشته‌اند برای اینکه اختلافات روسای سه قوه بیرون نرود. یعنی حتی برای هیات رئیسه مجلس هم صحبت نکرد؛ چراکه می‌خواست آن فرمایش حضرت آقا تحقق پیدا کند در همان زمان شخص دیگری در راس اجرا بود و دقیقا به یاد دارم، مصاحبه کردند که چنین اتفاقی رخ داده و گفتند آیا شکایت برادر را به برادر کنیم؟

مشروح گفتگو: 

چهره اصولگرا: ادب، احترام و تواضع خاتمی مثال‌زدنی است/ امیدی به احمدی‌نژاد نداریم/ باهنر برای انتخابات مجلس به صحنه می‌آید

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید