​محصول پر حاشیه ایران‌خودرو چگونه ستاره دار شد ؟! +عکس

کدخبر: ۲۸۸۱۳۱
اقتصاد نیوز: ارزش گذاری یکی از محصولات ایران خودرو بحث برانگیز شد.
​محصول پر حاشیه ایران‌خودرو چگونه ستاره دار شد ؟! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از چرخان،شاید در یکسال گذشته تنها چیزی که برای مشتریان و خریداران محصولات ایران‌خودرو و سایپا از اهمیت بسیار کمی برخوردار بوده و کسی به آن توجهی نمی‌کرده، گزارش‌های مربوط به ستاره‌های کیفی است که البته برای تبلیغات خودروسازان از اهمیت فوق العاده برخوردار بوده و حالا روابط عمومی ایران‌خودرو خبر از دریافت 4 ستاره کیفی توسط دنا پلاس این شرکت داده است.

دنا پلاس

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که مسئول ارزیابی خودروهای تولید داخل بوده و هر ماهه اقدام به ارائه آمار مربوط به ستاره کیفی و ایمنی محصولات خود می‌کند، در آمار مربوط به تولیدات اردیبهشت ماه خودروسازان کشورمان اعلام کرد که دنا پلاس ایران‌خودرو موفق به اخذ 4 ستاره ایمنی شده و بدین ترتیب یک خودروی دیگر از محصولات این شرکت به 4 ستاره دارها اضافه شده است.

این خودرو که قبل از این با 3 ستاره کیفی در رده بندی شرکت مربوطه قرار گرفته بود، در گزارش جدید این شرکت با توجه به افزایش کیفیت تولید آن موفق به ارتقا شده و یک رتبه بالاتر رفته است. این ارتقای رتبه در حالی است که محصولات ایران‌خودرو نسبت به سایر شرکت‌های خودروساز از رتبه‌های بالاتری برخوردار بوده و به طور معمول بهترین رتبه خودروها مربوط به محصولات این شرکت است.

گفتنی است که پژو 2008 تنها خودرویی است که در لیست مربوط به این شرکت توانسته 5 ستاره کیفی را دریافت کرده و بالاتر از همه خودروهای داخلی قرار بگیرد. حالا دنا پلاس نیز در کنار سایر محصولات مانند سوزوکی گرند ویتارا، پژو 207 و …. قرار گرفته و لیست محصولات با کیفیت خودروساز آبی بلندبالا تر شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید