هزینه نجومی برای خرید بازیکن در رئال مادرید

کدخبر: ۲۸۸۱۳۴
​اقتصاد نیوز:فلورنتیو پرس مدیر عامل رئال مادرید می‌خواهد برای سومین پروژه کهکشانی رئال مادرید مبلغ بسیار زیادی هزینه کند.
هزینه نجومی برای خرید بازیکن در رئال مادرید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازنشریه  آس، "وارد سالی شدیم که در سه سال اخیر، مشابه آن را تجربه نکرده بودیم. " این جمله فلورنتیتو پرس پس از بازگشت به ریاست رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ بود. با حضور پرس، مادرید برای خرید ۹ بازیکن ۲۶۴ میلیون یورو هزینه کرد. کریستیانو رونالدو (۹۶ میلیون یورو)، کاکا (۶۵)، بنزما (۳۵)، ژابی آلونسو (۳۰)، آلبیول (۱۵)، نگردو (۵)، آربلوئا (۴) و گرانرو (۴) به سفیدپوشان پیوستند.

این دومین پروژه کهکهشانی پرس بود که با حضور چند بازیکن بزرگ دیگر آن را تکمیل کرد. گرت بیل و خامس رودریگس به ترتیب با قراردادهایی به ارزش ۱۰۱ میلیون و ۸۰ میلیون یورو به مادرید پیوستند.

نخستین پروژه پرس زمانی بود که برای نخستین بار به عنوان رییس باشگاه مادرید شروع به کار کرد و مبلغ بند آزادسازی لوییس فیگو را پرداخت؛ انتقال جنجالی هافبک پرتغالی ۶۰ میلیون یورو هزینه برداشت. سپس زین الدین زیدان (۷۲ میلیون یورو)، رونالدو نازاریو (۴۵) و دیوید بکام (۲۴) با این تیم قرارداد امضا کردند.

اکنون مادرید برنامه دارد که برای سومین پروژه‌اش ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کند. در راس این پروژه ادن هازارد قرار دارد. مادرید پس از امضای قرارداد با بازیکن بلژیکی و یوویچ قصد دارد با میلیاتو، رودریگو، مندی، پوگبا یا اریکسن قرارداد امضا کند.

پس از هازارد، بزرگترین هدف سفیدپوشان پوگبا است. یوفا اعلام کرده است یک تیم نباید بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کند. منچستریونایتد نمی‌خواهد بازیکن فرانسوی‌اش را بفروشد و مادرید برای این انتقال باید ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو هزینه کند. بهترین جایگزین اریکسن خواهد بود. با خرید پوگبا هزینه مادرید به ۴۶۵ میلیون یورو می‌رسد. اگر اریکسن با این تیم قرارداد امضا کند این رقم ۳۷۵ میلیون یورو می‌ماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید