۱۰ زن ثروتمند خودساخته آمریکا در ۲۰۱۹ +جدول

کدخبر: ۲۸۸۵۷۱
​اقتصاد نیوز:نسبت به قبل زنان بیشتری در حال خلق و ایجاد کسب و کارهای جدید و ثروت اندوزی هستند. در نتیجه، فوربس رتبه‌بندی خود را درباره‌ی ثروتمندترین زن خودساخته آمریکا، به اندازه‌ی یک سوم نسبت به سال گذشته گسترش داده است.
۱۰ زن ثروتمند خودساخته آمریکا در ۲۰۱۹ +جدول

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کسب و کار،هر یک از این افراد موفق در حوزه و قلمرو کاری خود کولاک کرده‌اند. بعضی‌ها، مانند کارآفرینان سازنده‌ی اسپری توالت Poo-Pourri و خط لوازم آرایشی محصولات Thrive، محصولات ناب و جدیدی را تولید کردند در حالی که سایرین مانند بلیندار جانسون – مامور ارشد عملیاتی Airbnb، در عین حال که پروازهای هوایی را ترتیب می‌داد به یکی از قدرت‌های فناوری ملحق شد. همچنان سایرینی مانند کارآفرین موسیقی و زیبایی ریحانا و ستاره‌ی آرایش نمایش‌های تلویزیونی کایلی جنر، راه‌هایی برای پول در آوردن از شهرت‌شان، و طرفداران و دنبال کننده‌های رسانه‌های اجتماعی ابداع کردند. در صدر رتبه بندی برای دومین سال دنی هندریکس قرار گرفته است، که در سال گذشته 2.1 میلیارد دلار به ثروت خالص خود اضافه کرده است، که به لطف رکورد فروش 10.5 میلیارد دلاری‌اش در غول صنعت سقف سازی، ABC Supply بوده است.

اعضای فهرست سن و سالی بین ۲۱ تا ۹۲ سال دارند و در کل ثروتی برابر با ۸۱.۳ میلیارد دلار دارند. کمترین ثروت خالص این زنان که فوربس در پنجمین رتبه‌بندی سالانه‌ی خود آورده است ۲۲۵ میلیون دلار است. تقریبا نیمی، یا ۳۸ مورد در کالیفرنیا زندگی می‌کنند و پس از آن نیویوک قرار دارد با ۹ مورد. نوزده مورد خارج از ایالات متحده به دنیا آمدند در کشورهایی از برمه تا باربادوس.

۱۰ ثروتمندترین زن خودساخته آمریکا در ۲۰۱۹

  نام ثروت خالص سن محل سکونت
1 دیان هندریکس 7 میلیارد دلار 72 آفتن، ویسکانسین
2 مگ ویتمن 3.8 میلیارد دلار 62 لس آنجلس، کالیفرنیا
3 ماریان لیچ 3.7 میلیارد دلار 86 بینگهام فارمز، میشیگان
4 جودی فاکنر 3.6 میلیارد دلار 75
5 تای لی 3 میلیارد دلار 60 آستن، تگزاس
6 جودی لاو 2.9 میلیارد دلار 82 اوکلاهاما سیتی، اوکلاهاما
7 لیندا رسنیک 2.8 میلیارد دلار 76 بورلی هیلز، کالیفرنیا
8 دوریس فیشر 2.7 میلیارد دلار 87 سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
9 جانل هانت 2.7 میلیارد دلار 87 فایتویل، آرکانزاس
10 اپرا وینفری 2.6 میلیارد دلار 65 کالیفرنیا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک