در این رستوران اگر هنگام ورود گوشی موبایلتان را تحویل دهید؛ پیتزای رایگان می خورید + عکس

کدخبر: ۲۸۸۶۵۳
اقتصادنیوز: امروزه اعتیاد به گوشی موبایل از مشکلات شایع جامعه است اما برای جلوگیری از این اعتیاد بسیاری از شغل ها و حرفه ها با ایده های جالب دست به کار شده اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ وابستگی شدید یا بهتر است صادق باشیم و به راحتی بگوییم اعتیاد به گوشی موبایل یکی از معضلات جدی دنیای امروزی است که علل و عوارض جدی دارد و بایستی تا حد ممکن از آنها فاصله گرفت ، همین امر مهم برخی از افراد را در هر شغل و حرفه ای که هستند به فکر ارائه راه حل می کند راه حل هایی هرچند ساده ولی موثر که نمونه ای از ان را در این بخش میخوانید.

 

کمپانی " کاری پیتزا" این روزها برای دور کردن مردم از گوشی موبایل و  فضای مجازی  ایده ی جالب و خوشمزه ای به کار گرفته است .

پیتزای رایگان

ایده ی انها به این صورت است که با کنار گذاشتن موبایل هر فرد یک پیتزای رایگان دریافت می کند به این طریق که اگر شما یکبار برای صرف غذا به این رستوران بیایید و طی زمانیه در رستوران هستید هیچ استفاده ای از تلفن همراه خود نداشته باشید نامتان در لیست مخصوص ثبت می شود و دفعه ی بعدی که برای صرف غذا به رستوران آمدید مجدد گوشی موبایل شما از شما گرفته شده و در صندوق مخصوص نگهداری می شود در ازای این دوری از گوشی موبایل یک پیتزای رایگان همراه غذایی که سفارش داده اید به شما داده می شود.

مدیر این رستوران می گوید :هدف ما دور کردن افراد از فضای مجازی و افزایش ارتباط و تعاملشان با انسان هایی در دنیای واقعی است تا شاید به این روش به شناخت ارزش انسان ها و ارتباطات واقعی آگاه شوند.

این ایده 3 هفته ی پیش اعلام و اجرایی شده است که از ان روز به بعد 50 پیتزای رایگان به مشتریانی که شرط را رعایت کرده بودن داده شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید