۱.۵ هکتار از جنگل های چالوس درآتش سوخت

کدخبر: ۲۹۰۴۱۶
اقتصادنیوز : رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس از وقوع دو آتش سوزی در اولین روز تیرماه در حوزه این شهرستان خبرداد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،مهرداد خزائی پول اظهار داشت: مقارن با ظهر امروز یک فقره آتش سوزی در منطقه مکارود گزارش شد که با حضور نیروهای منابع طبیعی و آتش نشانی شهرداری مرزن آباد این آتش سوزی با تلاش نیروها پس از ساعتی به طور کامل اطفاء شد.

وی سهل انگاری مسافران و خشک بودن علوفه های سطح عرصه را در بروز حریق موثر دانست و افزود: این آتش سوزی به یک هکتار از پوشش گیاهی منطقه خسارت زد که خوشبختانه سطحی بود.

رئیس اداره منابع طبیعی چالوس همچنین از وقوع حریقی دیگر در حاشیه جاده ذخیره گاه زربین در منطقه کانی خبر داد و گفت: این آتش سوزی بعداز ظهر امروز روی داد که نیروهای منابع طبیعی با حضور در منطقه آتش سوزی ان را مهار کردند.

خزایی پول سطح آتش سوزی را ۵۰۰ مترمربع اعلام کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس با اعلام اینکه خشک بودن سطح عرصه وقوع آتش سوزی را افزایش داده است بر لزوم دقت مسافران و رهگذران تاکید کرد و گفت: کد امداد جنگل ۱۵۰۴ بدون نیاز به پیش شماره به طور شبانه روزی آماده دریافت پیام‌های مردمی است.

هفته گذشته نیز در حاشیه جاده کندوان در منطقه میانک مرزن آباد حدود دو هکتار از عرصه های منابع ملی طعمه حریق شده بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید