پیشنهاد رشوه ۲۰ میلیون دلاری عربستان به سیاستمدار لبنانی

کدخبر: ۲۹۰۴۹۱
اقتصادنیوز: رئیس حزب التوحید العربی لبنان اعلام کرد که پیشنهاد رشوه ۲۰ میلیون دلاری عربستان را به منظور جدا شدن از مواضعش در تایید حزب الله را رد کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، پایگاه خبری النشره نوشت، وئام وهاب رهبر حزب التوحید العربی و وزیر سابق لبنان در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که هدف قرار گرفتن عربستان و حمله ترکیه به کشوری عربی در حد و  اندازه مصر و عربستان‎ را نمی‌پذیرد. وی همچنین اشاره کرد که به هیچ یک از نهادهای فاسد سازمان ملل اعتماد ندارد.

وهاب در واکنش به سوالی در رابطه با مواضعش در دفاع از عربستان در این اواخر تاکید کرد که او در قبال این مواضع خود چیزی دریافت نکرده و نیز نمی خواهد چیزی دریافت کند. رهبر حزب التوحید العربی در ادامه تصریح کرد که پیش از این پیشنهاد رشوه 20 میلیون دلاری به او داده شده بود تا درباره عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان حرفی نزند. وی اشاره کرد که معاون نهاد مشنوق وزیر کشور لبنان این پول را آماده کرده بود.

در همین راستا وئام وهاب تصریح کرد که اتهام محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی اقدامی برای تسلیم کردن ریاض است. وی همچنین اشاره کرد که اقدام محمد بن سلمان موجب بروز کودتا در منطقه خواهد شد. وهاب اضافه کرد که محمد بن سلمان علیه سازمان تکفیری اقدام کرده که تروریسم و کشتار را در جهان اشاعه می دهد.

وی تاکید کرد که مقابل درگیری های مذهبی فراگیر در کشور ایستاده و نیز همراه همیشگی مقاومت است، در این محور باقی خواهد ماند و هرگز به محور دیگری نزدیک نمی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید