حمایت مهدی رحمتی از امیر جعفری

کدخبر: ۲۹۱۳۵۶
گلر و کاپیتان استقلالی در استوری‌های جدیدش کسب یک عنوان کشوری را به یک عکاس ورزشی تبریک گفته و با بازنشر پست اینستاگرامی امیر جعفری به حمایت از او برخاست.
حمایت مهدی رحمتی از امیر جعفری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی رحمتی کاپیتان و گلر پیشین استقلال که در پی انتقادات اخیر و فشارهای وارده از درون تیم و افکار عمومی تصمیم گرفت به مشهد و تیم پدیده و یحیی گل محمدی بپیوندد، در دو استوری اینستاگرامی ابتدا موفقیت سعید زارعیان، عکاس ورزشی که برای عکسی از بازی ایران و پرتغال که در آن رونالدو و کریم انصاری فرد در حال فریاد زدن بر سر یکدیگر هستند، اشاره کرد و به او تبریک گفت.
همچنین در استوری دیگری ، او خطاب به امیر جعفری بازیگر سرشناس استقلالی نوشت تو اثبات شده ای سلطان

مهدی رحمتی به حمایت از امیر جعفری برخاست!
رحمتی ویدئوی امیر جعفری که در پاسخ به انتقادها برای توضیح حرفهای جنجالی اش درباره پسر وزیر و حق بنز داشتن گفته بود را منتشر کرده است. ویدئویی که در آن امیر جعفری توضیح داده خودش بچه کارگر است و آن حرف‌ها تقطیع شده از مصاحبه ای یک ساعته است و خطاب حرف‌ها خودش بوده اند اما بد برداشت شده است.
او برای آن ویدئوی جنجالی اش حسابی توهین شنید ، البته خوش شانس بود که ماجرای افشانی پیش آمد و سرگرمی جدیدی پیش آمد. جعفری اما با آرام شدن جو در ویدئویی اثرگذار عذرخواهی کرده و توضیحات داده است.
رحمتی هم از رسانه میلیونی اش با یادآوری کردن این گفته ها اقلا خواسته استقلالی‌ها این هنرمندشان را شماتت نکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید