از سوی سازمان سنجش؛

کلید سوالات آزمون سراسری 98 منتشر شد

کدخبر: ۲۹۳۰۱۲
کلید سوالات تمام گروه‌های آموزشی آزمون سراسری 98 منتشر شدند.
کلید سوالات آزمون سراسری 98 منتشر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، آزمون سراسری سال ۹۸ برای رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره‌های نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در کنکور سراسری سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کردند که با توجه به اعلام علاقمندی به گروه‌های آزمایشی دوم و سوم، تعداد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۲۴ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شد.

آزمون در صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر و صبح و بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار شد.

برای کنکور سراسری سال ۹۸ با توجه به تغییر نظام آموزش متوسطه یک مجموعه سوال برای دانش آموزان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و یا نظام قدیم آموزش متوسطه و یک مجموعه سوال برای دانش آموزان نظام جدید (نظام جدید ۶-۳-۳) طراحی شده بود.

پس از برگزاری آزمون و پس از تصحیح برگه‌ها، کارنامه اولیه در دهه دوم مردادماه ۹۸ منتشر می‌شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند با در نظر گرفتن ظرفیت دانشگاه‌ها در مهلت اعلام شده نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ در دهه سوم شهریورماه ۹۸ منتشر می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید