سرمایه گذاری میلیاردر آمریکایی بر روی آینده ترامپ !

کدخبر: ۲۹۳۲۷۲
​اقتصاد نیوز:برنی مارکوس، میلیاردر آمریکایی و از بنیانگذاران شرکت هوم دپو در این کشور اعلام کرده است که قصد دارد بیش از ۹۰ درصد از ثروت خود را ببخشد.
سرمایه گذاری میلیاردر آمریکایی بر روی آینده ترامپ !

 

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از یورو نیوز، او اعلام کرده است که بخش قابل توجهی از این ثروت را صرف اموربشردوستانه می‌کند و بخشی را نیز به کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ اختصاص می‌دهد با این امید که آقای ترامپ بار دیگر رئیس جمهور آمریکا شود.

 مارکوس در جریان گفتگو با نشریه Atlanta Journal Constitution اعلام کرد: «من هرچه که نیاز داشته باشم، در اختیار دارم. من خیلی خوب زندگی می‌کنم، فرزندانم مراقب من هستند و همه چیز خوب پیش می‌رود. اکنون زمان آن است که پول‌هایم را در جای درستی صرف کنم.»ثروت او بنابر اعلام نشریه فوربز ۵.۸ میلیارد دلار ارزیابی شده است.

این میلیاردر ۹۰ ساله اعلام کرده است که اهدای پول به سازمان‌های خیریه را آغاز کرده و قصد دارد حدود ۲ میلیارد دلار از ثروت خود را به حدود ۳۰۰ سازمان از این دست اهدا کند.

او همچنین یکی از حامیان مهم سیاستمداران آمریکاست و پیش از این نیز از مهمترین حامیان مالی دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ میلادی بود. او معتقد است که آقای ترامپ شایسته حمایت است زیرا باعث رشد اشتغال در آمریکا شده، در موضوعات تجاری مقابل چین ایستاده و با «تجاوزات» ایران و کره شمالی مقابله کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید