ادعای نماینده اسرائیل در سازمان ملل:

خویشتنداری اروپا ایران را برای جاه‌طلبی ترغیب کرده است

کدخبر: ۲۹۳۲۸۳
اقتصادنیوز؛ دنی دنون، نماینده اسرائیل در سازمان ملل با طرح ادعاهای واهی و خصمانه علیه ایران گفت: از سران اروپا می‌خواهم که بیدار شوند و تا دیر نشده ایران را متوقف کنند. خویشتنداری آنها تنها تهران را برای دنبال کردن جاه طلبی‌هایش ترغیب می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دنی دنون نماینده اسرائیل در سازمان ملل در سخنرانی خود در نشست سالانه "اتحاد مسیحیان برای اسرائیل" که روز دوشنبه در واشنگتن برگزار شد، به اظهار نظر درباره اقدام ایران برای افزایش سطح غنی‌سازی خود و تکرار ادعاهای بی‌اساس و واهی اسرائیلی‌ها علیه کشورمان پرداخت.

دنی دنون

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، دنون در ادعاهای خود گفت که اقدام ایران نشان می‌دهد که این کشور هیچ‌گاه دست از تمایل خود برای تولید سلاح هسته‌ای بر نداشته است و این کشور نمی‌خواهد رفتار خود را تغییر دهد.

وی ادامه داد: اکنون از سران اروپا می‌خواهم که بیدار شوند و تا دیر نشده ایران را متوقف کنند. خویشتنداری آنها تنها تهران را برای دنبال کردن جاه طلبی‌هایش ترغیب می‌کند. اروپایی‌ها نیز باید به رئیس جمهور ترامپ بپیوندند و ایران را تحریم کنند. من از شورای امنیت سازمان ملل نیز می‌خواهم که رژیم تحریم‌ها را (علیه ایران) بازگرداند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید