وزیرخارجه بریتانیا: سخنان ترامپ غیرمحترمانه است

کدخبر: ۲۹۳۳۲۳
جرمی هانت نامزد تصدی سمت نخست وزیری انگلیس سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را غیرمحترمانه و اشتباه خواند و این سخنان را محکوم کرد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ جرمی هانت وزیر خارجه بریتانیا گفت سفرای ما از سوی دولت انگلیس انتخاب می شوند و اگر من نخست وزیر شوم، سفیرمان در واشنگتن همچنان در سمت خود باقی خواهد ماند.
­دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز با ارسال پیام هایی در صفحه توئیتر خود نوشت: سفیر حواس پرتی که انگلیس به آمریکا قالب کرد, کسی نیست که ما را به وجد بیاورد؛ او آدم بسیار احمقی است. او باید درباره مذاکرات شکست خورده برگزیت با {مردم} کشورش و نخست وزیر ترزا می صحبت کند و از انتقادات من درباره اینکه چقدر بد به این مسئله رسیدگی شد, رنجیده نشود.
ترامپ افزود: من به ترزا می گفتم چگونه به این توافق {برگزیت} برسد, اما او راه احمقانه خودش را در پیش گرفت و نتوانست کار را به سرانجام برساند. این یک فاجعه است! من, سفیر {انگلیس در آمریکا} را نمی شناسم, اما به من گفته اند که او احمق و اهل خودنمایی است. به او بگویید آمریکا اکنون بهترین اقتصاد و ارتش را نسبت به هر جای دیگر دنیا دارد... و هر دو اینها {اقتصاد و ارتش آمریکا} فقط بهتر و قوی تر می شوند... ممنون, آقای رئیس جمهور!
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید