بیماری که پیش پای وزیر از هوش رفت

کدخبر: ۲۹۳۶۰۵
از هوش رفتن بیمار مبتلا به ام اس پیش پای وزیر و گریه های یک پدر در اعتراض به فلج شدن نوزادش براثر کمبود تجهیزات درمانی از حاشیه های سفر وزیر بهداشت به مازندران بوده است.
بیماری که پیش پای وزیر از هوش رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزیر بهداشت صبح پنجشنبه برای بازدید از وضعیت بیمارستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت به غرب مازندران سفر کرد تا نیازهای درمانی این منطقه گردشگرپذیر را بررسی کند.

در جریان بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان طالقانی چالوس، یک بیمار ام اس که متوجه بازدید وزیر بهداشت شده بود از کمبود تجهیزات و نیروی درمانی در این منطقه از مازندران انتقاد کرد.

این بانو که مبتلا به بیماری ام اس بود با اعتراض خطاب به وزیر بهداشت عنوان کرده بود آقای وزیر ما مشکل داریم و چرا نباید یک پزشک خوب و متخصص در منطقه داشته باشیم.

وزیر بهداشت که متوجه اعتراض این بانوی بیمار شده بود به نزدیک وی رفت اما بانوی مبتلا به بیماری پیش از رسیدن وزیر از هوش رفت و سعید نمکی وزیر بهداشت دستور ویژه برای رسیدگی به وضعیت این بیمار را صادر کرد.

سعید نمکی وزیر بهداشت در بخشی از سخنانش در شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به اینکه مسئله بهداشت روان مشکل و معضلی در کشور است، به وضعیت بانوی مبتلا به ام اس اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از بیماری این بانو ناشی از مشکل بهداشت روان بوده است.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان رازی چالوس نیز با حاشیه‌هایی روبرو بوده است و در این بیمارستان، فریادها و گریه‌های یک پدر جوان، وزیر و همراهان وزیر را در پایان نشست شورای اداری به خود جلب کرد، این پدر درحالی که اشک می‌ریخت عنوان کرد: به دلیل عدم رسیدگی مناسب فرزند نوزادم در بیمارستان چالوس فلج شد و تحمل این وضع برای من و مادر جوانش سخت و غیرقابل تحمل است.

معاون وزیر بهداشت درحالی که از صحبت‌های جوان منقلب شده بود وعده رسیدگی به وضعیت این پدر دردمند را داد.

سعید نمکی در سفر یکروزه به مازندران از بیمارستان‌های نوشهر، چالوس، مرزن آباد و کلاردشت بازدید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید