فوتبال ایران از سوی فیفا تعلیق شد ؟

کدخبر: ۲۹۴۱۵۳
اقتصاد نیوز: در چند روز گذشته فدراسیون فوتبال کشورمان چندین بار از به تعویق افتادن مسابقات فصل آینده لیگ برتر صحبت کرد اما به روشنی دلیل این اتفاق بیان نشده است.
فوتبال ایران از سوی فیفا تعلیق شد ؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا نام ایران را از لیست رنکینگ خود خارج کرده که می تواند به معنای تعلیق فدراسیون ایران تعبیر شود.

 با مشاهده رنکینگ باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) نامی از جمهوری اسلامی ایران دیده نمی‌شود و این اتفاق عجیب موجب شگفتی فوتبال دوستان ایرانی شده است.

حذف نام ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا به معنای تعلیق فوتبال کشورمان خواهد بود که طی چند وقت اخیر دچار مشکلات فراوانی بوده است.

برخی از رسانه ها علت این اتفاق را نادیده گرفتن فدراسیون فوتبال کشورمان نسبت به هشدار های فیفا و AFC نسبت به عدم ایجاد شرایط ورود زنان به استادیوم های فوتبال تعبیر می کنند.

در همین حال رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ گفت: تا این لحظه هیچ اخطاری از سوی فیفا یا AFC مبنی بر تعلیق یا خطر تعلیق ارسال نشده است.

سهیل مهدی درباره شایعه تعلیق فوتبال ایران از سوی AFC, اظهار داشت: این خبر درست نیست و تا این لحظه هیچ اخطاری از سوی فیفا یا AFC به ما مبنی بر تعلیق یا خطر تعلیق ارسال نشده است.

وی درباره اینکه چرا نام ایران از فهرست رده‌بندی باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف شده است, عنوان کرد: به AFC ایمیل زدیم و پیگیری کرده‌ایم که چرا نام ایران در این فهرست وجود ندارد. فکر می‌کنم یک اتفاق فقط یک اشتباه تایپی بوده و اتفاق خاصی رخ نداده است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ تاکید کرد: تا این لحظه هیچ نامه و اخطاری برای خطر تعلیق به ما ارسال نشده و بعید می‌دانم که این قضیه صحت داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید