ماجرای درگیری امروز پلیس با مردم و تیراندازی در اهواز چه بود؟

کدخبر: ۲۹۴۲۲۹
اقتصادنیوز : فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: نیروی انتظامی در پی ممانعت تعدادی از ساکنان کوی طاهر اهواز از تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز توسط شهرداری، اقدام به برقراری امنیت و دستگیری ۲ عامل ساخت‌وساز غیرقانونی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،امروز فیلمی از درگیری تعدادی از اهالی کوی طاهر اهواز و نیروی انتظامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن صدای تیراندازی به گوش می‌رسید.

سرهنگ "محسن دالوند" فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در تشریح این خبر گفت: برابر دستور دادستانی شهرستان اهواز مبنی بر تخریب ساختمان های غیرمجاز در منطقه برومی، کارکنان شهرداری برای اجرای دستور در محل مذکور حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارکنان شهرداری، ساکنان محل برای جلوگیری از تخریب ساختمان های غیرمجاز اقدام به سنگ پرانی کردند و ممانعت از حضورپرسنل شهرداری نمودند که نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت کارگران شهرداری و همچنین ساکنان محل اقدام به تیراندازی هوایی کرده و اوضاع را تحت کنترل خود قرار دادند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس ۲ عامل اصلی تصرف وسازنده غیرقانونی ساختمان ها و ممانعت از اجرای دستور مقام قضائی را شناسایی و دستگیر کردند.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید