مرگ چندین نظامی سعودی در آخرین عملیات ارتش یمن

کدخبر: ۲۹۵۱۵۸
اقتصادنیوز؛ در پی عملیات موفق ارتش و کمیته‌های مردمی ارتش یمن در «جازان» (واقع در مرز عربستان و یمن) چندین نظامی سعودی کشته شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ در جدیدترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در «جازان» چندین نظامی سعودی کشته شدند.

بر اساس گزارش «المسیره»، در این عملیات ارتش یمن که در شرق «جبل جحفان» در جبهه جازان انجام شد، مقداری سلاح نیز از ائتلاف متجاوز به غنیمت گرفته شد.

ارتش یمن شنبه (دیروز) نیز عملیات دیگری علیه مواضع ائتلاف در شرق «جبل الدود» انجام دادند که طی آن یکی از مواضع آنها پاکسازی شد، تعدادی از متجاوزان کشته و زخمی شدند و مقداری سلاح از آنها به غنیمت گرفته شد.

همچنین هفته گذشته نیروهای تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله  با انجام عملیاتی در جازان واقع در جنوب عربستان، ۱۰ نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی را کشته و زخمی کردند.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. 

یگان پهپادی و موشکی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف متجاوز، چندین عملیات پهپادی و موشکی علیه فرودگاه‌های سعودی و تأسیسات نفتی این کشور انجام داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید