​قوانین جدید اینستاگرام در رابطه با مسدودکردن حساب‌های متخلف

کدخبر: ۲۹۵۱۷۱
اقتصاد نیوز:اینستاگرام برخی از سیاست‌های مربوط به غیرفعال کردن حساب‌های کاربری را تغییر داده است. این تغییرات از چند روز پیش اعمال شده‌اند.
​قوانین جدید اینستاگرام در رابطه با مسدودکردن حساب‌های متخلف

به گزارش اقتصاد نیوز،در نتیجه این تغییرات، حساب‌هایی که درصد مشخصی از قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند غیرفعال خواهند شد. به عبارت دیگر، حساب‌هایی که بیشتر از سایرین، قوانین را نقض کنند توسط این شبکه اجتماعی غیر‌فعال می‌شوند. هم‌چنین، در صورتی که یک حساب کاربری در بازه‌ای از یک زمان مشخص تخلف داشته باشد، مسدود خواهد شد.

فیسبوک می‌گوید که این تغییرات در راستای بهبود روند اجرا و سازگاری سیاست‌های شرکت اجرا شده‌اند تا به نیاز کاربران برای مسائلی مثل حریم خصوصی پاسخ داده شود. در نتیجه باید اطمینان حاصل شود که شبکه اینستاگرام یک مکان امن و مجهز برای کاربران است.

علاوه‌بر اجرایی شدن روند مسدود‌ کردن حساب‌های متخلف، فرآیند جدیدی هم برای اعلام یک محتوای ناقض مقررات اجرایی شده تا اگر یک کاربر در صفحه خود محتوای غیرقانونی داشته باشد، مهلتی برای حذف آن محتوا به کاربر داده شود تا از مسدود‌شدن ناگهانی حساب کاربر جلوگیری به عمل آید.

موارد ناقض مقررات شامل برهنگی، سخنان نفرت‌انگیز، آزار و اذیت و خشونت، فروش مواد مخدر و نشر محتوای مربوط به تروریسم هستند، اما در تغییرات جدید سیاست‌های فیسبوک موارد جدید نیز به آن‌ها اضافه خواهد شد. اگر یک پست به اشتباه از طرف کاربر در صفحه شخصی‌اش منتشر شود، اینستاگرام با بررسی موضوع قادر به بازگردانی صفحه خواهد بود و تنها محتوای ناقض مقررات از صفحه شخصی کاربران حذف می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید