جوانان والیبال ایران دور دوم مسابقات جهانی را با برد آغاز کردند

کدخبر: ۲۹۵۳۷۸
اقتصادنیوز: تیم والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در دور دوم مسابقات قهرمانی جهان، مقابل آرژانتین به پیروزی رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تیم والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله دوم گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان، امروز به مصاف آرژانتین رفت و این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست داد. ست‌های اول، سوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۲ بر ۳۰ به سود ایران رقم خورد و آرژانتین فقط در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

ایران در دور دوم مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های آرژانتین، ایتالیا و بحرین همگروه است. ۲ تیم برتر این گروه به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود می‌کنند.

در مسابقه با آرژانتین، ۲ دریافت‌کننده ایران عملکرد درخشانی داشتند. مرتضی شریفی و امیرحسین اسفندیار به ترتیب ۲۴ و ۲۳ امتیاز کسب کردند و نقش پررنگی در پیروزی ایران بازی کردند.

برنامه ادامه مسابقات ایران در این مرحله به وقت تهران

سه‌شنبه اول مرداد ساعت ۱۸، ایران - ایتالیا

چهارشنبه ۲ مرداد ساعت ۲۰:۳۰، ایران - بحرین

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان، از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود. ایران در ۱۹ دوره گذشته فقط به یک مدال برنز دست یافته است.

هدایت تیم جوانان ایران بر عهده «بهروز عطایی» قرار دارد و امیرحسین اسفندیار، سهیل کمال آبادی، احسان دانش‌دوست، مرتضی شریفی، پوریا یلی، بردیا سعادت، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، مهران فیض امام‌دوست، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین صابری و محمدرضا حضرت‌پور ۱۲ بازیکن منتخب او برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید