چه کسانی نامه برکناری نماینده تهران را امضا کردند؟

کدخبر: ۲۹۶۲۲۳
اقتصادنیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تنها سه نفر از نمایندگان مجلس عضو جبهه پایداری هستند و اینکه گفته شده است نامه برکناری علیرضا رحیمی از سوی اعضای این تشکل صورت گرفته است، صحت ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمدحسین فرهنگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی طی اخطاری اظهار داشت: روز سه‌شنبه در جریان سؤال علیرضا رحیمی نسبت‌هایی به بنده داده شد که نیاز به توضیح دارد.

وی افزود: اصل 45 قانون اساسی می‌گوید هیچ کس نمی‌تواند برای اعمال حق خویش اضرار به غیر کند. 

وی افزود: آقای رحیمی به دنبال سؤال خود و مذاکرات و مواضعی که متناقض هم بود، مواردی را مطرح کرد و براساس آن گفت که جمعی از اعضای جبهه پایداری نامه‌ای را امضا کرده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: همچنین استفاده از چماق برای سرکوب کسانی که مخالف ما هستند اصلا کار خوبی نیست، دوماً جبهه پایداری یک جبهه انقلابی و همسوی نهادهای قانونی کشور است، لذا باید به آن احترام گذاشت.

فرهنگی بر همین اساس اضافه کرد: اینکه با اصطلاح پایداری بر سر کسانی که مخالف هستند بزنیم کار درستی نیست. 

وی با بیان اینکه سه نفر از نمایندگان مجلس دهم در حال حاضر عضو تشکل پایداری هستند، گفت: 25 نفر از نمایندگان نامه مزبور را امضا کرده‌اند و این ربطی به جبهه پایداری ندارد که گفته شده است بنده نیز عضو این جبهه هستم. لازم است بگویم من عضویتی در جبهه پایداری ندارم.

وی در خاتمه گفت: این که امضاکنندگان را با یک چوب به عنوان غلط برانیم کار درستی نیست و امیدواریم این رویه دیگر در مجلس ادامه پیدا نکند.

به گزارش فارس، تعدادی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای پس از سؤال علیرضا رحیمی از وزیر دفاع و موارد ذکرشده خواستار برکناری این نماینده شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید