مشاجره لفظی دو نماینده اصولگرا در صحن مجلس

کدخبر: ۲۹۶۵۴۵
اقتصادنیوز: دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز با یکدیگر مشاجره لفظی داشتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با استناد به ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس،گفت: در جریان بررسی طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان هاهی پولی دو و چند جانبه در تجارت خارجی، پورابراهیمی مطالبی را بیان کرد که به نوعی توهین به بنده و 51 نفر از نمایندگانی بود که این طرح را امضا کرده بودند.

وی ادامه داد: این نماینده مجلس گفت که طرح مذکور کارشناسی نیست و سر و ته ندارد، در حالی که این طرح با حضور مسئولان و کارشناسانی از مرکز پژوهش ها و دانشگاه تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و همچنین بیش از 100 نفر از نمایندگان به فوریت این طرح رأی مثبت داده بودند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: آقای پورابراهیمی سه سال مسئول کمیسیون اقتصادی مجلس بود و قطعا بخشی از وضعیت جامعه از حیث اقتصادی به مجلس بازمی گردد.

حاجی دلیگانی متذکر شد: پورابراهیمی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت  کسی که پیشنهاد این طرح را داده است رشته تحصیلی اش با موضوع همخوانی ندارد که بنده لازم است در پاسخ به وی بگویم که رشته خود شما هم مرتبط نیست و رشته شما اقتصاد نبوده است.

وی افزود: پورابراهیمی و برخی دیگر از نمایندگان بر این باورند که چرا خارج از کمیسیون اقتصادی ما این طرح را تهیه کرده و برای آن امضا جمع آوری کرده ایم که طبق آیین نامه، هر نماینده ای اختیار دارد که بر اساس سهم خود طرح تهیه کند.

در ادامه جلسه، محمدرضا پورابراهیمی در پاسخ به حاجی دلیگانی گفت: جهت استحضار همکاران باید بگویم که بنده دکترای فاینانس از دانشگاه تهران دارم و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستم و سالها در حوزه اقتصاد کلان مطالعه داشته ام و بهتر است دوستان در اظهارات خود انصاف را رعایت کنند.

وی خطاب به حاجی دلیگانی گفت: بنده درباره پیمان های پولی دو و چند جانبه زودتر از شما ورود کرده ام و تمام حرفم این بود که در این باره قانون وجود دارد و نیازی به قانون جدید نیست و جای تعجب دارد که شما با این ادبیات من را مورد خطاب قرار دادید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید