محمد مهاجری:

شورای وحدت کیلویی چند؟/ لاریجانی علاقه‌ای به شرکت در انتخابات مجلس ندارد

کدخبر: ۲۹۶۹۲۲
اقتصادنیوز: روزنامه نگار اصولگرا با بیان اینکه بخش مهمی از جریان اصولگرایی مقهور جریان تندرو است، گفت: آنچه امروز به اسم جریان تندرو وجود دارد با اصولگرایی که مدنظر اصولگرایان واقعی و استخوان خرد کرده انقلاب است، نسبتی ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «محمد مهاجری» روزنامه نگار اصولگرا با اشاره به اینکه علی لاریجانی علاقه ای به شرکت در انتخابات مجلس ندارد؛ گفت: عدم تمایل لاریجانی به حضور در انتخابات مجلس آینده برخی تحلیل های غیردقیق را از سوی جریان اصولگرا و اصلاح طلب در پی داشته است.

وی افزود: عملکرد لاریجانی طی چند سال گذشته نشان از موضع فراجناحی او دارد و چندان در قالب دو جریان سیاسی کشور نمی گنجد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) میان اصولگرایان محلی از اعراب ندارد، مغازه ای بود که برای مدتی کرکره آن بالا کشیده شد و غیر از چند نفر در اعضای هیات موسس، بقیه شخصیت های ورشکسته مطلق سیاسی است.

مهاجری درباره شورای وحدت اصولگرایان هم گفت: اینکه شما شورایی درست کنید که کسی نداند چیست و اعضای آن چه کسانی هستند؛  یا وجود خارجی ندارد و اگر وجود هم داشته باشد تشکیلاتی بدتر از جمنا و با حضور چهره های ورشکسته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه یک تشکلی که وجود خارجی ندارد یا در فضای سیاسی ایران محلی از اعراب نخواهد داشت؛ لاریجانی را دعوت کند یا نه؛ چه ارزشی خواهد داشت و اساسا شورای وحدت کیلویی چند؟

این فعال رسانه ای در پاسخ به اینکه آیا عدم حضور و مشارکت طیف نزدیک به رییس مجلس در تشکیلات اصولگرایان، موضع آن ها را تندتر نخواهد کرد؛ گفت: این مشکل بقیه طیف های اصولگراست تا طرفداران طیف فکری لاریجانی و این جریان ها باید تکلیف خود را با مسائل سیاسی کشور روشن کنند.

مهاجری با اشاره به اینکه بخش مهمی از جریان اصولگرایی مقهور جریان تندرو هستند، گفت: به نظر می رسد اصولگرایان در زمین تندروها بازی می کنند و تلاش های سیاسی خود را معطوف به خواست این طیف کرده اند اما این نوع بازی از قبل شکست خورده است و نام آن دیگر اصولگرایی نیست.

این روزنامه نگار اصولگرا تاکید کرد: آنچه امروز به اسم جریان تندرو وجود دارد نسبتی با اصولگرایی که مدنظر اصولگرایان واقعی و استخوان خرد کرده انقلاب است، ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید