معاون پارلمانی رئیس‌جمهوز:

اقتدار امروز ایران در دنیا فقط بخاطر صبر راهبردی و برجام است

کدخبر: ۲۹۷۱۱۴
اقتصادنیوز؛ حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اگر امروزه با اقتدار در دنیا حضور داریم فقط بخاطر صبر راهبردی و برجام است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اگر می‌بینید که لحن کشورهای استکباری تغییر کرده و به ما نزدیک می‌شوند نتیجه صبر راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و برجام است.

حسینعلی امیری در شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی   با بیان این‌که «برجام یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده است»، اظهار کرد: خروج یک طرفه کشور آمریکا هیچ ارزشی از برجام کاسته نشده است.

حسینعلی امیری

وی با اشاره به این‌که «آمریکایی‌ها خودشان را نسبت به دنیا بی‌اعتماد کردند» افزود: زمان با ایران هراس می‌گفتند که ایران اهل صلح نیست و به دنبال بمب هسته‌ای هستند. اگر می‌بینید که لحن کشورهای استکباری تغییر کرده و به ما نزدیک می‌شوند نتیجه صبر راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و برجام است، اگر بخواهیم آثار برجام را نادیده بگیریم، جفا در حق رهبری، رئیس جمهور، تیم مذاکره کننده و مردم است.

وی با تاکید بر این‌که «اگر امروزه با اقتدار در دنیا حضور داریم فقط بخاطر صبر راهبردی و برجام است»، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون دارای جایگاه ویژه است و کشورهای زیادی متقاضی مراودات تجاری، سیاسی و اقتصادی با ایران هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: با درایت رئیس جمهور و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری دست کشورهای استکباری خالی شده است و آن‌ها را خلع سلاح کردیم.

وی در عین حال با بیان این‌که «ایران با تنگناهای اقتصادی روبه رو است»، گفت: در هفته گذشته خراسان شمالی، کرمانشاه و آذربایجان غربی طرح‌های بزرگ اقتصادی افتتاح شد و این نشان دهنده همت دولت و مدیران کشور برای از بین بردن آثار تحریم است. همراهی مردم، دولت و قوه قضاییه توانست ثبات اقتص

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید