رونمایی از خودرو جدید تویوتا +قیمت

کدخبر: ۲۹۷۱۴۸
اقتصاد نیوز: قیمت تویوتا یاریس هاچ بک 2020 به صورت رسمی اعلام شد. این خودرو با قیمت پایه 18,705 دلار به فروش می رسد.
رونمایی از خودرو جدید تویوتا +قیمت

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، در صورتی که قصد خرید یک خودروی کوچک، اقتصادی و کم مصرف را داشته باشید، می توانید تویوتا یاریس هاچ بک 2020 را خریداری کنید. این خودروی ژاپنی دارای قیمت یکسان با نسخه سدان خود بوده و برای خرید آن نیازی به پرداخت هزینه اضافه ندارید. به تازگی قیمت تویوتا یاریس هاچ بک 2020 به صورت رسمی از سوی سازنده آن اعلام شده است.

این خودروی ژاپنی در تریم LE با قیمت پایه 18,705 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. در صورتی که قصد خرید تریم XLE این خودرو را داشته باشید، باید حداقل 19,705 دلار به شرکت تویوتا هزینه پرداخت کنید. این قیمت ها تفاوتی با نسخه سدان ندارد؛ با این حال تویوتا یاریس سدان در تریم L نیز به فروش می رسد که قیمت پایه ای برابر با 16,605 دلار دارد. در صورتی که این خودرو را با گیربکس خودکار سفارش دهید، قیمت آن به 17,705 دلار افزایش پیدا می کند.

تویوتا

تریم پایه تویوتا یاریس هاچ بک 2020، LE دارای امکاناتی مانند سیستم ورود بدون کلید به خودرو، سیستم جلوگیری از تصادف و رینگ های 16 اینچی آلیاژی است. سیستم صوتی این خودرو به صورت استاندارد از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می کند (با ویژگی های نسخه جدید اندروید اتو آشنا شوید).

تویوتا یاریس هاچ بک 2020 تنها با گیربکس خودکار به فروش می رسد و خریداران نمی توانند آن را با جعبه دنده دستی سفارش دهند. اگر به جعبه دنده دستی علاقه داشته باشید، می توانید یاریس سدان را سفارش دهید. این خودرو در تریم های L و LE با گیربکس دستی به فروش می رسد که البته با پرداخت هزینه اضافه می توانید آن ها را گیربکس خودکار تهیه کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید