آخرین خبر؛ آتش‌سوزی هتل آسمان شیراز بطور کامل مهار شد

کدخبر: ۲۹۷۲۲۶
اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت:آتش نشانان موفق شدند آتش‌سوزی هتل آسمان شیراز را بعد از ۱۴ ساعت و نیم مهار کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازمحمدهادی قانع بامداد یکشنبه در جمع خبرنگاران،افزود:فرونشاندن آتش هتل آسمان به طور کامل انجام شده اما باز به دلیل اینکه مجددا آتش سوزی ایجاد نشود ماموران آتش نشانی تا ساعات آینده در این محل حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از بامداد یکشنبه بحث ایمن‌سازی این محل در دستور کار ماموران آتش نشانی است تا بتوان وضعیت پایداری و ایمنی سازه هتل آسمان را بررسی کرد.

هتل آسمان شیراز حوالی ساعت ۱۱  شنبه ۱۲ مرداد ۹۸ دچار حریق شد و با طولانی شدن روند اطفای آتش سوزی بیم ناپایداری و سقوط این سازه ۱۸ طبقه می‌رفت که براساس تصمیم شورای مدیریت بحران استانداری فارس برای پیشگیری از هرگونه رخدادی دستور تخلیه همه  منازل و هتل‌های اطراف هتل آسمان صادر و این کار انجام شد.

به گفته برخی کارشناسان بعد از اطفای حریق نیز احتمال سقوط این سازه به دلیل آسیب دیدن و سست شدن در پی ۱۴ ساعت آتش‌شوزی بی وقفه در طبقات زیرین این محل وجود دارد.

هنوز دلیل مشخصی برای این آتش سوزی عنوان نشده است اما درساعات اولیه مدیرعامل آتش نشانی شیراز گفت آتش سوزی از محل انباشت نزدیک به ۲ هزار تشک در این هتل که در طبقه منفی ۲ بود آغاز شد.   

این هتل و چندین هتل دیگر شیراز در خیابان تنگی به نام رودکی مستقر هستند.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید